Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
:rolleyes:

grattis!

Äh, jag är förbi det där, jag tog inlägg nummer en miljon 😄

För övrigt är det väl ändå tusentalen som är nåt att ha, hundratalen är väl inte mycket att hänga i gran.

Postat

Om man är sjuk och slutar ett jobb pga av det kan man väl inte få fortsatt sjukpenning?

Och man kan ju inte få A-kassa heller, eftersom man är sjuk och inte står till arbetsmarknadens förfogande?

Postat

Kan man få fortsatt sjukpenning i månader från FK, om den anställning man har/hade var en timanställning där man bara har arbete framåt i 2-veckorsperioder?

Postat

SadamJr - har du fått en folder från FK hemskickad som heter "Vad händer när jag blir sjukskriven?"

Det står hos FKs sidor att alla får det som ansöker om sjukpenning.

Jag har den bara som pdf...

Postat

Konstigt... i den pdf-filens info tjatar man om någon blankett "försäkran för sjukpenning" som man ska fylla i och skicka in??

Postat

Arbetsgivaren gör en anmälan till Försäkringskassan om du varit sjuk mer än 14 dagar. Vi skickar blanketten ”Försäkran för sjukpenning” till dig. För att få sjukpenningen utbetald till dig måste du fylla i blanketten och skicka tillbaka den till oss tillsammans med läkarintyget.

Jag har inte fått blanketten ens...

:rolleyes:

Postat
SadamJr - har du fått en folder från FK hemskickad som heter "Vad händer när jag blir sjukskriven?"

Det står hos FKs sidor att alla får det som ansöker om sjukpenning.

Jag har den bara som pdf...

Inte vet jag. Jag öppnar ingen post.

Postat
Låt höra. Gillar dina scenarion 😄

Hmm, nja, hade jag ett uttänkt så hade jag skrivit det. Men nåt i stil med att jag lämnar tillbaks en film och kanske träffar nån där... eller sen kanske jag drar till antikvariatet på drottninggatan som är så mysigt och då kanske jag stöter på en söt tjej där... fast vad fan är det för tjej som hänger på antikvariat. Nä, hon får överraska mig!

Postat
Undrar om inte dingbats skulle må bra av lite knark, och sprit, och sex.

Knark tror jag inte man mår så bra av rent generellt. Jag kanske skulle holka loss lite för att jävlas med min trygga uppväxt. Sprit är lite vulgärt. Sex är omodernt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.