Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

ok. 😄

edit, ja, till Dinkis alltså. Funkar förvisso till Saddam oxå.

Redigerat av Memphis
Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

OK. Här kommer den enda riktiga inspelningen av tungstepp som finns. Ludgo-Pelle dyker upp efter två minuter ca. Papa Dee är med där oxå. Brutalt.

Postat

Idag ringde chefen in till vårt rum och jag svarade. Han frågade med sin breda småländska efter Johan, som jag då berättade hade gått hem för att flyttpacka eller skriva nåt kontrakt på ett hus eller vad det var. Chefen bara "VA?!?!!! SKA HAN FLYTTA?!" och jag svarade att "eeeeh, ja... visste du inte det?".

Jag blir lite kallsvettig och funderar på om jag sagt något dumt, eller om jag missuppfattat nånting. Jag hör i telefonen hur chefen pratar med mycket förvånad röst med någon som sitter med honom i mötesrummet. "Göran ska flytta" säger han. Sen tog det en stund att förklara att jag tyckte han frågat efter Johan.

Sen kom chefen in och sa att han tyckte det var synd att inte Göran äntligen skulle flytta ifrån sin fru xD

Eller för att dra den korta versionen:

Chefen ringer, "är Göran där?", "Nä", och så är han det ;PPppPPppPpPPPpP

Postat
Vad ska vi som inte super göra när de som super super?

Göra som SadamJr skrev och dessutom räkna varje hjärncell som överlever.

Postat
Jag la in en länk där det är lite tungstepp på slutet. Hur går det med rösten förresten? Lyder du mitt råd?

Jag ska kolla det nu. Ja, jag följer rådet kan man säga.

Postat

Ok.

Jag hörde på klippet nu SadamJr. Trodde först att jag inte skulle känna igen det, men det är klart jag gjorde. Lite småkul.

Tidernas rap.

Postat (redigerat)

En fråga...

om man får ett lönebesked som ska bestå av dels lön och dels sjukpenning från arbetsgivaren OCH från Försäkringskassan - kommer beloppet från Försäkringskassan på samma löneutbetalning, på pappret från arbetsgivaren alltså? Eller kommer det beloppet separat ifrån Försäkringskassan som försäkringskassan ska betala ut?

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.