Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Sånna lite mer ovanliga filmer kommer man ju ihåg oxå! Andra vanliga klyschiga bara slinker in och ut igen.

Filmen påminde på något sätt om den udda franska filmen om hon tjejen som oxå letar efter en kille, hon sätt på ett café, den där någon snor en trädgårdstomte och skickar vykort me foton på tomten i olika länder, mäh, minns inte namnet.

Redigerat av Memphis
Postat
Filmen påminde på något sätt om den udda franska filmen om hon tjejen som oxå letar efter en kille, hon sätt på ett café, den där någon snor en trädgårdstomte och skickar vykort me foton på tomten i olika länder, mäh, minns inte namnet.

Amélie från Montmartre. Den är också jättebra.

Postat (redigerat)

Hittade den! 😆 Googlade på: "fransk film trädgårdstomte" och hitta direkt. xD

Amélie från Montmartre

den har du sätt antar jag?

EDIT; JÄVLA NINJAFAN! 🙂

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Fransk film kan jag även rekommendera Det regnar alltid i Provence, originaltitel Parlez-moi de la pluie. Också lite romantisk, väldigt komisk och härliga karaktärer.

EDIT: Och med romantisk menar jag då inte rosa fluff, utan folk som är kära i varann.

Redigerat av Dingbats
Postat
Fransk film kan jag även rekommendera Det regnar alltid i Provence, originaltitel Parlez-moi de la pluie. Också lite romantisk, väldigt komisk och härliga karaktärer.

Okej, den ska jag kolla upp då. 😆

Jag vet väl bara en till fransk film och som e bra, som heter Gosskören (Orginaltitel Les Choristes). Inte romantisk utan drama. Handlar om en musiklärare som börjar arbeta på ett ungdomsanstalt för bråkiga barn, ser att barnen har det skit och försöker ge dom en bättre tillvaro genom att starta en kör, utspelar sig på cirkus 60 talet.

Postat
Okej, den ska jag kolla upp då. 😆

Jag vet väl bara en till fransk film och som e bra, som heter Gosskören (Orginaltitel Les Choristes). Inte romantisk utan drama. Handlar om en musiklärare som börjar arbeta på ett ungdomsanstalt för bråkiga barn, ser att barnen har det skit och försöker ge dom en bättre tillvaro genom att starta en kör, utspelar sig på cirkus 60 talet.

Den har jag sett! I skolan. Den var rätt bra om jag minns rätt.

Postat
EDIT: Och med romantisk menar jag då inte rosa fluff, utan folk som är kära i varann.

"Rosa fluff." xD

😆

Postat
Den har jag sett! I skolan. Den var rätt bra om jag minns rätt.

nemän sedär. 😆 Jo, den är bra.

Nu ske jeg söve. Nighty!

Postat
Men jag har ju en jättefin samling med tysk hårdporr på VHS, orka gå in i hans rum för att kolla på det då.

Ni är ju två. Ni kunde runka bulle.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.