Micke H Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 What's purple and standing in my kitchen? My bitch and I'll paint her any color I like
Micke H Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Dingis, din bild fuckar upp webbläsaren för mig. Lust att redigera bort den? Annars kan jag alltid posta skit tills den är borta. 😛
Dingbats Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Dingis, din bild fuckar upp webbläsaren för mig. Lust att redigera bort den? Annars kan jag alltid posta skit tills den är borta. 😛 Posta skit, det var det den var till för!
Dingbats Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Nu ska jag nog i brist på annat lyssna igenom kassettband.
Micke H Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Jag hittade en gammal vän jag behandlat illa i det förflutna och beslutade mig för att ta kontakt med honom. I värsta fall ber han mig dra åt helvete. Ska bli intressant.
Micke H Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Han bad mig inte dra åt helvete. Han är en bra människa egentligen. Bara väldigt excentrisk.
SadamJR Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 (redigerat) "Rikki Don't Lose That Number", "Black Friday", och "Hey Nineteen" är Steely Dans mest kända låtar och albumet "Aja" det mest uppskattade.De blev invalda i Rockens Hall of Fame 2001. Om man ska tro Wikipedia. Talar man om billboardhits hör väl knappast "black friday" hemma där. Däremot "do it again" och "reelin' in the years" från första plattan. Steely dan har alltid varit ett lpband, dock. Gillar du inte spotify finns det massor av livematerial på utube. Det mesta är från senare år, men det finns även en del låtar inspelade på 70talet. Här är "reelin' in the years", från ett tvprogram 1973. Finns en bättre liveinspelning av låten på utube, men den här är lite kul för att bandet presenteras av en "ung" bill cosby med affrofrisyr. http://www.youtube.com/watch?v=nTDRd0Z0O4o Redigerat 26 april 2010 av SadamJR
SadamJR Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Tror man kan få nästan 200 spänn per dag numera för att dela ut tidning.Man kan komplettera med reklam kanske? Man slipper motionera oxå.
Overkill Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 debatt, är du haj på handelsteori? vad innebär effektiv tull? Dvs inte optimal utan effektiv tull.
debatt Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 (redigerat) Talar man om billboardhits hör väl knappast "black friday" hemma där. Däremot "do it again" och "reelin' in the years" från första plattan. Steely dan har alltid varit ett lpband, dock. Gillar du inte spotify finns det massor av livematerial på utube. Det mesta är från senare år, men det finns även en del låtar inspelade på 70talet. Här är "reelin' in the years", från ett tvprogram 1973. Finns en bättre liveinspelning av låten på utube, men den här är lite kul för att bandet presenteras av en "ung" bill cosby med affrofrisyr. http://www.youtube.com/watch?v=nTDRd0Z0O4o Nice! -73, mitt favvoår oxå! Vilken cigarr Cosby höll i. Lite Doobie Brothers över detta. Behaglig röst. Vem sa att naturella Tele inte gör jobbet? Redigerat 26 april 2010 av debatt
Neosus Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Har handlat nya addidas för 600:- 🙂 Men jäklar va sköna dom eeee lixom 🥰
Neosus Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Nice! -73, mitt favvoår oxå! Vilken cigarr Cosby höll i. Nästan lite Doobie Brothers över detta. Behaglig röst. Vem sa att naturfärgade Tele inte gör jobbet? Det året jag föddes 🙂
debatt Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 (redigerat) debatt, är du haj på handelsteori? vad innebär effektiv tull? Dvs inte optimal utan effektiv tull. Hmm. Nej. Inte på rak arm. Wikipedia, lite beige, men... "För att beräkna effektiv tull tar man hänsyn till hur tullen höjer priset på förädlingsvärdet, det vill säga man räknar bort de insatsvaror som ingår i varan." Redigerat 26 april 2010 av debatt
debatt Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Har handlat nya addidas för 600:- 😕 Men jäklar va sköna dom eeee lixom 🥰 Det var roligt. Själv tittade jag på det ekologiska sortiment som finns på kläder och skor. Men det mesta var dyrt, tycker jag. Privatekonomiskt sett alltså. Jag är allergisk mot gräs, råbomull, råpapper, halm, kokos, sisal... så jag vet inte om jag kan ta ekologiska kläder. Klorinblekta papper är jag däremot INTE allergisk mot. Är inte DET sjukt??
Recommended Posts