Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Särskrivning.

I helvete heller. Dessutom särskrev du för nåra dar sen vilket jag påpekade utan att få något svar. F ö, vilken själlös kommentar i sammanhanget.

Postat
Seriöst, ska jag behöva kolla på fotboll för att det bara är dåligt på teve?

Det är Jonas Gardells visserligen ganska larviga men kanske lite lärorika jesusprogram nu. Sen är det Kobra och det borde alla se för det är världens bästa tv-program.

Postat
Är det det du postade på facebook för ett tag sen? Har för mig jag hört något liknande konstigt.

Nä. Vet inte ens hur facebook funkar. Man måste väl ha vänner och sånt. Så då har du fått samma kommentar av två personer, om det var mej du vände dej till.

Postat
Nä. Vet inte ens hur facebook funkar. Man måste väl ha vänner och sånt. Så då har du fått samma kommentar av två personer, om det var mej du vände dej till.

Du var för snabb så blev en så kallad ninja! Var till Linus.

Postat
Är det det du postade på facebook för ett tag sen? Har för mig jag hört något liknande konstigt.
Om det var till mig, jo jag hade den på Fejjan för mer än en månad sedan. Såg den i dropboxen nu och tänkte att jag inte hade postat den här...
Postat
oscar-peterson-2.jpg

Lever inte ännu va?

Han spelade med bröderna Pat och Lolly Vegas när de var småungar, live t.o.m. De var underbarn och tillhörde gruppen Redbone.

Tyvärr avled Lolly Vegas i mars, r.i.p. man, han hade ett unikt elgitarrsound med leslieeffekt från orgel. Ett specialbygge.

Tidigare, förra året, tror det var på jul dog Tony Bellamy... r.i.p him too. Han var den som dansade och tjöt på scenen, plus gitarr.

Undrar om Pat har planer på att ge ut One world-cd som de färdigställde och gav ut några hundra ex bara, 2005.

Fick aldrig tag på något.

Postat
Varför är han bra? Är väl knappast nån nyskapare. Hade han inte väldigt stora händer?

Du är inte någon som gillar tolkningar av kompositioner va?

Postat
Du är inte någon som gillar tolkningar av kompositioner va?

När det gäller riktigt bra kompositioner eller låtar är oftast originalen de bästa. Ge gärna exempel på motsatsen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.