Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Jag vill bo i en lägenhet som vetter in mot innergården på nån gata på sydöstra söder och där ska det finnas en lönndörr från garderoben in till nåt litet rum på fyra kvdrtmtr som man kan sitta och mysa i.

Postat
Jag vill bo i en lägenhet som vetter in mot innergården på nån gata på sydöstra söder och där ska det finnas en lönndörr från garderoben in till nåt litet rum på fyra kvdrtmtr som man kan sitta och mysa i.

Ska det lilla utrymmet på 4 kvm tillhöra din eller nästes lägenhet?

Var ligger Gamla stan? Söderut?

Postat
Ska det lilla utrymmet på 4 kvm tillhöra din eller nästes lägenhet?

Var ligger Gamla stan? Söderut?

Det ska tillhöra min lägenhet. Vi kan säga sex kvadrat förresten.

Gamla stan ligger i mitten.

Postat

Det låter nästan som en klädkammare. Du kan köpa en ensam garderob och sätta framför klädkammaren och plocka bort dörren till klädkammaren. Vara lite fiffig med bakstycket i garderoben och göra en lönndörr av det, kanske med gångjärn i sidan som inte märks.

Postat

Det vill du inte alls! 😄

...eller jo 😆

Postat
Det låter nästan som en klädkammare. Du kan köpa en ensam garderob och sätta framför klädkammaren och plocka bort dörren till klädkammaren. Vara lite fiffig med bakstycket i garderoben och göra en lönndörr av det, kanske med gångjärn i sidan som inte märks.

Bra idé! Det vore ju jättetrevligt.

Postat

Det finns en del klädkammare som har små fönster eller åtminstone ventiler man själv kan ställa upp. Du kunde ha världens kompakta studio därinne. I en lägenhet jag bodde i tillfälligt i drygt 7 månader fanns en klädkammare som var redigt stor, kanske 9 kvm. Den kunde varit bra som studio om det funnits ventil eller nåt...

Jungmansgatan f.ö. Memphis vet vad det är.

Postat
Det finns en del klädkammare som har små fönster eller åtminstone ventiler man själv kan ställa upp. Du kunde ha världens kompakta studio därinne. I en lägenhet jag bodde i tillfälligt i drygt 7 månader fanns en klädkammare som var redigt stor, kanske 9 kvm. Den kunde varit bra som studio om det funnits ventil eller nåt...

Jungmansgatan f.ö. Memphis vet vad det är.

Eller så köper man villa och bygger en fritzlkällare.

Postat
Kollat på film med sandra bullock! Hon var fan snygg i filmen 😄

Hon verkar sansad och inte så hysteriskt flamsig.

Gillade filmen "Nätet".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.