debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 I ett annat program sa en man "lurenDREJare" Jag säger "LURendrejare". stora bokstäver avser betoning
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Straffsituation i Rommatchen och både försvararen och anfallaren filmade, lite udda.
Dingbats Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Jag vill bo i en lägenhet som vetter in mot innergården på nån gata på sydöstra söder och där ska det finnas en lönndörr från garderoben in till nåt litet rum på fyra kvdrtmtr som man kan sitta och mysa i.
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Jag vill bo i en lägenhet som vetter in mot innergården på nån gata på sydöstra söder och där ska det finnas en lönndörr från garderoben in till nåt litet rum på fyra kvdrtmtr som man kan sitta och mysa i. Ska det lilla utrymmet på 4 kvm tillhöra din eller nästes lägenhet? Var ligger Gamla stan? Söderut?
Dingbats Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Ska det lilla utrymmet på 4 kvm tillhöra din eller nästes lägenhet?Var ligger Gamla stan? Söderut? Det ska tillhöra min lägenhet. Vi kan säga sex kvadrat förresten. Gamla stan ligger i mitten.
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Det låter nästan som en klädkammare. Du kan köpa en ensam garderob och sätta framför klädkammaren och plocka bort dörren till klädkammaren. Vara lite fiffig med bakstycket i garderoben och göra en lönndörr av det, kanske med gångjärn i sidan som inte märks.
Neosus Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Jag vill bo i en lägenhet som vetter in mot innergården på nån gata på sydöstra söder och där ska det finnas en lönndörr från garderoben in till nåt litet rum på fyra kvdrtmtr som man kan sitta och mysa i. Det vill du inte alls! 😄 ...eller jo 😆
Dingbats Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Det låter nästan som en klädkammare. Du kan köpa en ensam garderob och sätta framför klädkammaren och plocka bort dörren till klädkammaren. Vara lite fiffig med bakstycket i garderoben och göra en lönndörr av det, kanske med gångjärn i sidan som inte märks. Bra idé! Det vore ju jättetrevligt.
Pazo Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Kollat på film med sandra bullock! Hon var fan snygg i filmen 😄
Pazo Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Voldemort ringer: "Har du sett Harry Potter?", "Nej.", så har man ;ppPPpPP. 😄
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Det finns en del klädkammare som har små fönster eller åtminstone ventiler man själv kan ställa upp. Du kunde ha världens kompakta studio därinne. I en lägenhet jag bodde i tillfälligt i drygt 7 månader fanns en klädkammare som var redigt stor, kanske 9 kvm. Den kunde varit bra som studio om det funnits ventil eller nåt... Jungmansgatan f.ö. Memphis vet vad det är.
Dingbats Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Kollat på film med sandra bullock! Hon var fan snygg i filmen 😄 Var det du eller hon som fick välja film?
Dingbats Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Det finns en del klädkammare som har små fönster eller åtminstone ventiler man själv kan ställa upp. Du kunde ha världens kompakta studio därinne. I en lägenhet jag bodde i tillfälligt i drygt 7 månader fanns en klädkammare som var redigt stor, kanske 9 kvm. Den kunde varit bra som studio om det funnits ventil eller nåt... Jungmansgatan f.ö. Memphis vet vad det är. Eller så köper man villa och bygger en fritzlkällare.
Overkill Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Skogsturken ringer: vem vare som kasta?! "vet inte", så vet man ;PppPppP
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Kollat på film med sandra bullock! Hon var fan snygg i filmen 😄 Hon verkar sansad och inte så hysteriskt flamsig. Gillade filmen "Nätet".
Pazo Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Polisen ringer: "har du barn i källaren?", "Nej", Så har man ;PpPppppPp
Overkill Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Leif GW Persson ringer: "har du sett mördaren?", "nej", så har man ;PpPPpPp
Overkill Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Batman ringer: "do you have updog?", "nej", så har man det ;PpPppPpP
Recommended Posts