Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6970415.ab 😠
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 "ena med det första": 0 träffar "ena med det andra": 345 000 träffar "ena med det tredje": 101 000 träffar "ena med det fjärde": 24 300 träffar "ena med det femte": 11 800 träffar "ena med det sjätte": 3 träffar "ena med det sjunde": 3 780 träffar "ena med det åttonde": 4 träffar "ena med det nionde": 0 träffar "ena med det tionde": 0 träffar "ena med det elfte": 6 träffar "ena med det tolfte": 1 träff "ena med det trettonde": 1 träff "ena med det fjortonde": 1 träff "ena med det femtonde": 2 träffar "ena med det sextonde": 0 träffar "ena med det sjuttonde": 1 träff "ena med det artonde": 0 träffar "ena med det nittonde": 0 träffar "ena med det tjugonde": 1 träff
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 nu kan man ju göra om bulle i ögat-skämtet. xD Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena: "Du har en bulle i ögat!" "Va? svarade den andra. "Du har en bulle i ögat!" "Va?" "Du har en bulle i ögat." "Va, jag hör inte för jag har aska i ögat."
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 nu kan man ju göra om bulle i ögat-skämtet. xD Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena: "Du har en bulle i ögat!" "Va? svarade den andra. "Du har en bulle i ögat!" "Va?" "Du har en bulle i ögat." "Va, jag hör inte för jag har aska i ögat." Eller Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena: "Du har en bulle i ögat!" "Va? svarade den andra. "Du har en bulle i ögat!" "Va?" "Du har en bulle i ögat." "Va?"
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag tycker poänglösa historier är fett kul. Finns massa roliga som jag drog asofta när jag gick på högstadiet här: http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.p...b=84&id=797
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Nu Har Jag Ätit Frukost *ffNNNiizZZzZZZzzZ* ;PPpPpPpPPp
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 assså jag dusha typ nyss och de va fett skönt!!!! nu sitter ja med vahetre såntär badlakan runt midjan o typ postar i lengsta å sånt!!! 😠😄 lol men a de asnajs lixom
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 heheh asså?? låter as najs 😠😄 va skaru göra sen dåå? typ bara softa å så lr? kanske lira lite cs lr cod sen tsm?? 😄
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 heheh asså?? låter as najs 😄😄 va skaru göra sen dåå? typ bara softa å så lr? kanske lira lite cs lr cod sen tsm?? 😄 nee typ inte cs ja ha tröttna på de!!! lr iofs de va kul m cz när de va nytt o så men inte lengre 😠 asså ja tror ja typ inte pallar göra så mkt de bli nog typ ba chilla kanske kolla simsons 😄 :D dd????
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Spelade cod... gjorde headshot på alla... sen drog jag ;P:P:p;P.P:P;pP:p
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Spelade cod... gjorde headshot på alla... sen drog jag ;P:P:p;P.P:P;pP:p 😠😄
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 nee typ inte cs ja ha tröttna på de!!! lr iofs de va kul m cz när de va nytt o så men inte lengre 😠 asså ja tror ja typ inte pallar göra så mkt de bli nog typ ba chilla kanske kolla simsons 😄 :D dd???? nä ja vene riktit asså dricka fett me cola typ, drar la nån film me likosm, rekomendera nån??
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Spelade cod... gjorde headshot på alla... sen drog jag ;P:P:p;P.P:P;pP:p hahahaha fan va elackt!! 😠😄 lr ja kom på en sak ja ska göra!!!! ja hitta en as grym första utgåva av l histiore de loeil av gorges bataile på antikvaratet på drottning gatan!! 😄 när jag har läst klart dostojeskiatologin ska ja börja på den...... 😄 lr först ett avsnit simsons iofs!!!
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 nä ja vene riktit asså dricka fett me cola typ, drar la nån film me likosm, rekomendera nån?? dickeru jolt dåå lr??? de fett najs 😄 :D asså ja vene viken film som e best.............. men kansek typ distaster movie!!?!? ja har sett nåra klipp på youtb på den o den verkar fett roli!!! 😠
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 PUSHING LITTLE CHILDREN!! WITH THEIR FULLY AUTOMATICS! THEY LIKE TO PUSH THE WEAK ARROUND!
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 jag har ollat fyra som mest Du måste bli av med den där oskulden. Hitta dej ett snyggt luder så samlar vi till avgiften.
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 nu ska ja plocka ur diskmaskinen iofs!!! fett jobbit men mamma tvingar mej
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Du måste bli av med den där oskulden. Hitta dej ett snyggt luder så samlar vi till avgiften. meh troru man vill knulla luder lr???? 😕 desutom vetunte att olla e när man skejtar typ när man hoppar!!??! lol ja trodde alla viste de 😆
Recommended Posts