Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Min "vanlig jävla tvål"-sida har inte fått några fans än.

Nu har jag frenetiskt letat efter den sidan i fem minuter.. på din profil, sökt på fejjan, google.. ..du vill bara ha fans som gillar utmaningar eller? xD

Postat (redigerat)

Jorrå, det var trevligt och gick bara bra, kändes lite weird att träffa någon IRL som man bara tjötat me virtuellt. Lite kul att han presenterade sig som Dingis när han först ringde. xD

Redigerat av Memphis
Postat
ÖÖÖÖÖH! Kvarten kvar! Här står jag å killis å har fetaste riggen. Och fick en egen minikyl med öl! 🙂

Mäh, hänger inte med alls, vad händer? :rolleyes:

Postat (redigerat)
Han är i en taxi med en kyl full av öl på väg till Småland från Uppsala! 😄 Ha ha hajjaru!? 🙂

Vad sade du att du sade sa du? Han sitter i en kyl full med öl, på väg till Småland? Ööhh, jag tror jag hajjar. :rolleyes: xD

Kanske blir Götet igen i sommar så en IRL vore kul isf!

😄

Lätt isåfall! 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Shit va sjukt, tankade en film och det tog 5 min! :rolleyes: Jag minns förr när man kunde få vänta en hel dag, eller flera. 🙂

Postat
Vaddå, ett Filter mot porr eller? xD

Eller typ tidningen som heter så 😄 Eller tidsskrift eller vad man ska säga. Massa bra reportage.

Memphan visade nån häftig grej av aluminium för mig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.