Pazo Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Funderar på att kanske avinstalera Firefox till förmån för chrome FF ar ju som sagt så mkt. Och ajg använder det ju i princip aldrig... vilket skulle bli samma med chrome men hellre något lättare att köra den lilla stunden man väl kör något annat än safari 😉
Fidden Postat 30 maj 2010 Trådstartare Postat 30 maj 2010 nejnejnej, han tyckte ju bara att ni hade det lite ostädat... men det går precis lika bra att dammsuga tror jag.
Pazo Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 nejnejnej, han tyckte ju bara att ni hade det lite ostädat... men det går precis lika bra att dammsuga tror jag. Nä, för mor å far städade här både igår å imorse 😉
Pazo Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Made kan va skönt ja! Jag kollar på nån chearleeder collegefilm på trean 😉
Memphis Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Värt. 😛 Ska snart på film och spelkväll, ska bli najs. 😉
Fidden Postat 30 maj 2010 Trådstartare Postat 30 maj 2010 uff, nu börjar den där muskelvärken som jag haft varje kväll sedan onsdags komma tillbaks. igår kom jag dock på ett bra sätt att komma undan den en stund, ett bad! får nog bli ett sånt sedan när det blir för jobbigt. i övrigt känns det mycket bättre idag jämfört med igår, så jag kan nog jobba imorgon 😉
Memphis Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Loopis!, hur var spelningen igår då? Rockade Lustans Lakejer eller? 😉
drloop (oregistrerad) Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Loopis!, hur var spelningen igår då? Rockade Lustans Lakejer eller? 😄 Dom lirade bra. Johan Kinde hade ett ungt gäng med sig som var duktiga. Men ljudet var så där. Men det blev en trevlig kväll.
Fidden Postat 30 maj 2010 Trådstartare Postat 30 maj 2010 what for are we living what for are we crying what for are we dying only mister god knows why undrar om det är Yoda som varit framme och skrivit den texten.
Memphis Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Dom lirade bra. Johan Kinde hade ett ungt gäng med sig som var duktiga.Men ljudet var så där. Men det blev en trevlig kväll. Okej! Men låter gött ändå. Nu ska jag dra mig, haaaajJjj!!
Fidden Postat 30 maj 2010 Trådstartare Postat 30 maj 2010 hehe, låg och läste bok i badkaret i en timma xD
Recommended Posts