Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Igår Gary Coleman, idag Dennis Hopper. Easy Rider ju för fan! 🙂
Overkill Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Ja, det ska den ju naturligtvis göra, men min åsikt är ändå "palla" såna personer liksom. Det var nån i en tråd på Flashback som hade en flickvän med mycket mer erfarenhet än han själv, så då tyckte han att innan de hade sex borde han ju ha sex med nån annan först för att jämna ut det. Logiskt. Äh, jag venne riktigt. Är det inte mer värt än så för en så ska man väl inte vara i ett förhållande. Håller med fidden om att det som är mer palla är ju att ha det bara för att man "ska" ha det.
Overkill Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 MASKINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 ÖH? Låg forumet nere några timmar eller har ni somnat? Rätt låt vann iaf och hon är rätt snygg.
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Orka att dom under Armeniens bidrag började med att zomma in pattarna i typ 4 sekunder. Inte för att jag klagar men ändå liksom. 😄
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Orka att dom under Armeniens bidrag började med att zomma in pattarna i typ 4 sekunder. Inte för att jag klagar men ändå liksom. 😄 För att vara konsekventa tycker jag då att de under Tysklands bidrag kunde ha zoomat in i skrevet på henne, och så ser man hur händerna kommer ner och sliter av klänningen och hon har inga trosor under. Sen lägger hon sig ner på marken och sätter på mikrofonens vibrator och börjar massera klitoris. Dansarna kommer och börjar slicka henne över hela kroppen.
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Sen slutar det hela i en enorm orgasm samtidigt som pyrotekniken kör på fullt blås.
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Hade pokerkväll, var trevligt. Bortsett från att jag förlorade båda ronderna. 😄
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Hade pokerkväll, var trevligt. Bortsett från att jag förlorade båda ronderna. 😄 Du skulle inte lagt dig efter rivern med tvåparet där... synd.
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 (redigerat) Du skulle inte lagt dig efter rivern med tvåparet där... synd. Det sjuka var att jag inte lade mig. Hade tvåpar i ess och damer vid ett tillfälle och så får skåningjävulen färg! 😄 Redigerat 29 maj 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Fan va jag älskar Flash Mobs, så jävla coolt. 😄 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle7201563.ab
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Det gjordes ju en liknande grej i Nordstan typ förra året där typ hälften av alla folk där frös till och stod blixtstilla i fem minuter. Asball ju.
Neosus Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Fan va jag älskar Flash Mobs, så jävla coolt. 😄 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle7201563.ab Men så är dom ju inte riktigt kloka heller HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ....eller ner alltså 😄
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Orka att oljeläckan inte blev stoppad ändå. Kollar förresten på en väldigt intressant dokumäntär om det på 60minutes. 😄 http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=649...mg;mostpopvideo
Memphis Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Antar att ingen orkar kolla så jag kan summera. Det tog för lång tid att komma ner till oljeskiktet, bolaget förlorade miljoner varje dag. De beslutade att öka hastigheten på hur snabbt borrarna skulle åka neråt. Säkerhetsuttrustning nere vid botten som kontrollerade det höga trycket hade gått sönder tidigare men valde att strunta i det. Av olika anledningar så ökade trycket markant men de märkte inget och till slut sprutade det upp massa gas som gjorde att allt exploderade. Bra gjort.. 😄
Overkill Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Antar att ingen orkar kolla så jag kan summera. Det tog för lång tid att komma ner till oljeskiktet, bolaget förlorade miljoner varje dag. De beslutade att öka hastigheten på hur snabbt borrarna skulle åka neråt. Säkerhetsuttrustning nere vid botten som kontrollerade det höga trycket hade gått sönder tidigare men valde att strunta i det. Av olika anledningar så ökade trycket markant men de märkte inget och till slut sprutade det upp massa gas som gjorde att allt exploderade. Bra gjort.. 😏 Typ som när jag knullar alltså.
Overkill Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Crashade teknatspexets fest men nu är jag hemma! Måste plugga som fan imorgon.
Overkill Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Var ju dock i fucking floggan så fick gå en halvtimme. xD
SadamJR Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Morrn! Mår inte så bra, drack typ 10 öl igår och det var visst lite för mycket. xD Det var typ 10 för mycket om det var american bud.
Recommended Posts