mywille Postat 22 mars 2010 Dela Postat 22 mars 2010 Mitt namn är Mikael Wiström men kallas mest för Wille, så då kör vi på det ! Kort om mig - Från början Gitarrist & Sångare i Steve Eastside Band - Bluesrock med en egen producerad LP + 1 singel Highway Stars LP på Polar + 2 singlar turneer med maxi music och senare EMA - Fick diagnosen Parkinsons sjukdom 1996 och då var det färdig lirat. Nu så översätter jag mina favorit låtar till svenska, har bl.a som andre svensk fått en översättning godkänd av Bruce Springsteen ! Låten är Factory från Darkness plattan. Den förste är förståss Ulf Lundell. Jag skulle tro att jsg har minst 700 svenska texter klara + att jag har spelat in 300 av dessa. Det var lite kort om mig. Om det är nån som är mer nyfiken så svarar jag på alla ? Bif en sång EN_PIRRANDE_K_NSLA_eagles.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 23 mars 2010 Dela Postat 23 mars 2010 Hejsan Wille, välkommen! Hoppas resan bland trådarna på studio forum gör dig gott =) //T Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 23 mars 2010 Dela Postat 23 mars 2010 Hjärtligt välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cato Postat 23 mars 2010 Dela Postat 23 mars 2010 Välkommen Wille! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 23 mars 2010 Dela Postat 23 mars 2010 700 TEXTER? Wow!!! Välkommen. /®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GIGAN (oregistrerad) Postat 23 mars 2010 Dela Postat 23 mars 2010 Mitt namn är Mikael Wiström men kallas mest för Wille, så då kör vi på det !Kort om mig - Från början Gitarrist & Sångare i Steve Eastside Band - Bluesrock med en egen producerad LP + 1 singel Highway Stars LP på Polar + 2 singlar turneer med maxi music och senare EMA - Fick diagnosen Parkinsons sjukdom 1996 och då var det färdig lirat. Nu så översätter jag mina favorit låtar till svenska, har bl.a som andre svensk fått en översättning godkänd av Bruce Springsteen ! Låten är Factory från Darkness plattan. Den förste är förståss Ulf Lundell. Jag skulle tro att jsg har minst 700 svenska texter klara + att jag har spelat in 300 av dessa. Det var lite kort om mig. Om det är nån som är mer nyfiken så svarar jag på alla ? Bif en sång Hej Wille! Minns tv-klippet med dig, när du fick ok av Springsteen 🙂 Det är hur stort som helst. Välkommen hit 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.