Valle Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Som titeln säger! Vilken tråd läser du precis i denna stund när du läser den här tråden? Spännande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Denna tråd 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 🙂 japp! denna! men fan det är ju den bästa tråden nånsin! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
debatt Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Konstigt! Varje gång man går in här så blir svaret detsamma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 MOR ÄR RAR!!! Far ROR!!! 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Jo, den här faktiskt. https://www.studio.se/index.php?showtopic=74776 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Analogfreak Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Den här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BurninSven Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 inte den här i alla fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxlaxlax Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Orsak/verkan funkar fortfarande. Check. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Just nu läser jag ingen alls eftersom jag är i replyboxen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocker Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 MOR ÄR RAR!!! Far ROR!!! 😄 Gissar på fredag kväll och 5 bärs innanför västen? 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Gissar på fredag kväll och 5 bärs innanför västen? 😆 Men bara innanför västen? Inte i magen och blodomloppet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocker Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Men bara innanför västen? Inte i magen och blodomloppet? Ja det klart, tror inte slejnard är så tokig att han skulle förtära dylika saker..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Nej precis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Datum 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocker Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Datum 🙂 ? 2:a april..... moahahahahahhahah... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Far ror mor skall det väl vara. Fast man kan undra om far kan läsa dsen här tråden samtidig tsom han ror mor? Kan bero på vilken typ av mobilt bredband far har till sin laptop i roddbåten (eller en jädrans lång sladd). Fast om batteriet tar slut kan han i varje fall inte läsa tråden såvida han inte har en (minst) lika lång nätsladd till datorn. Fy fan, jag går och lägger mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Analogfreak Posted September 18 Share Posted September 18 Just nu läser jag denna tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts