Tilly Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag har i dagarna beslutat att byta alias frĂ„n Soundborn till Tilly. Dels för att jag har ett litet företag med namnet Soundborn och ska framöver försöka anvĂ€nda det i sĂ„dana hĂ€r sammanhang (forum och liknande) sĂ„ lite som möjligt. Tilly Ă€r min mors flicknamn (efternamn) och jag tycker helt enkelt det lĂ„ter coolt đ SĂ„ dĂ€rav namnbyte! Jag Ă€r fortfarande samma goa gubbe!
EmKay Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Lycka till med nya namnet...Ă€ven om det lĂ„ter lite feminint đ
Tilly Postat 25 februari 2010 TrĂ„dstartare Postat 25 februari 2010 Jag visste att det dĂ€r skulle komma đ SjĂ€lv tycker jag det lĂ„ter coolt! Andreas Tilly, yeah!
Björn Olsberg Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Ăven om Soundborn Ă€r vansinnigt invant sĂ„ Ă€r Tilly ett bĂ€ttre namn. Vi vĂ€njer oss snart. Kör hĂ„rt.
Ken KĂ€ngström Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Olsberg sa: Ăven om Soundborn Ă€r vansinnigt invant sĂ„ Ă€r Tilly ett bĂ€ttre namn. Vi vĂ€njer oss snart. Kör hĂ„rt. Dags att byta ut mössan snart? =P Tilly, jag diggar det. =)
Demonproducenten Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Tilly sa: SÄ dÀrav namnbyte! dÄ mÄste du byta avatar ocksÄ http://images.google.se/images?um=1&hl...oq=&start=0
Tilly Postat 25 februari 2010 TrĂ„dstartare Postat 25 februari 2010 đ Nej dĂ„, jag behĂ„ller min avatar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.