Kalifatidess Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 Är det nån som vet? det är säkert ingen skillnad från hur man gör med 8an men jag har ingen aning hur man gör med nån av dem. nu har jag suttit i evigheter och bouncat med solo:ade tracks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 (redigerat) Och vad menar du med Stems ?. I min värld är det tex trummorna m.a.o alla trummor i ett paket , Eller gitarrer m.a.o alla gitarrer i ett paket osv. Kan du bounca ut spåren i solo borde det inte vara några större svårigheter att bounca ut dom i Stems ( min variant ) heller. Redigerat 1 februari 2010 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalifatidess Postat 1 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2010 Mitt förlag vill ha alla låtar i STEMS BASS,DRUMS,MELODY,INSTRUMENTS osv eller som du kallar det "paket" Jag är bara ute efter att slippa bounca dem separat och istället bounca alla på en gång, vet att det ska gå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mowgli Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 Mitt förlag vill ha alla låtar i STEMS BASS,DRUMS,MELODY,INSTRUMENTS osv eller som du kallar det "paket" Jag är bara ute efter att slippa bounca dem separat och istället bounca alla på en gång, vet att det ska gå... http://support.apple.com/kb/HT3650 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matsumon Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 Är det nån som vet?det är säkert ingen skillnad från hur man gör med 8an men jag har ingen aning hur man gör med nån av dem. nu har jag suttit i evigheter och bouncat med solo:ade tracks Jag har 8´an, men antar att det funkar på samma sätt i 9´an. File - Export - Export All Tracks As Audio Files Då bouncas alla spår till separata audiofiler. Vill du däremot ha uppdelat i paket får du göra som du gjort tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 1 februari 2010 Dela Postat 1 februari 2010 Har inte logic sends som du kan ta emot på en audiokanal och spela in? Har aldrig kört Logic utan tänker på signalvägar nu för att göra det enkelt. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalifatidess Postat 1 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2010 http://support.apple.com/kb/HT3650 Tack! precis vad jag sökte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mowgli Postat 2 februari 2010 Dela Postat 2 februari 2010 Tack! precis vad jag sökte! Lycka till! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 2 februari 2010 Dela Postat 2 februari 2010 Har inte logic sends som du kan ta emot på en audiokanal och spela in? Har aldrig kört Logic utan tänker på signalvägar nu för att göra det enkelt. MVH Anders Det går utmärkt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 2 februari 2010 Dela Postat 2 februari 2010 (redigerat) http://support.apple.com/kb/HT3650 Cool , kan vara andvändbart.Tack för tipset Redigerat 2 februari 2010 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woollie Postat 9 februari 2010 Dela Postat 9 februari 2010 En dum fråga: Vad är det korrekta uttalet på ordet stems? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mowgli Postat 9 februari 2010 Dela Postat 9 februari 2010 En dum fråga: Vad är det korrekta uttalet på ordet stems? Som i "gitarren stäms", uttalat på rikssvenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gardinen Postat 14 februari 2010 Dela Postat 14 februari 2010 (redigerat) Själv brukar jag alltid använda de fyra sista bussarna (61-64) till STEMS. Och sen skickar jag de instrument med tillhörande effekter till sina kategori... eller STEM via bus. Och sen vid själva exportering så väljer jag SOLO på den STEMS som ska exporteras ut. Självklart då från en given "noll" punkt. Redigerat 14 februari 2010 av Gardinen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.