Craln (oregistrerad) Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Precis som titeln säger: Här tänkte jag att folk kunde lägga upp sina maps till midi-kontrollers för olika dj-program. Detta är bra om man 1. Vill lära sig "mappa" genom att se hur andra har gjort 2. Är för lat för att mappa 3. Vill snabbt komma igång och testa sin nya midi controller Jag börjar med en request: Skulle vara VÄLDIGT tacksam om någon ville dela med sig av en map för program : TRAKTOR DJ Studio 3 midi controller : BCD3000 //craln
nattvaktaren Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag skulle kunnat hjälpa dig men tyvärr är jag för lat.
Craln (oregistrerad) Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag skulle kunnat hjälpa dig men tyvärr är jag för lat. ajusste med dig kan man ju aldrig räkna med...
pikzel Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 ajusste med dig kan man ju aldrig räkna med... Två posts och redan stenkoll 😄
Craln (oregistrerad) Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Två posts och redan stenkoll 😄 mmm eller det var ju mitt första intryck iaf 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.