Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Vet att jag läste om en Moog-refill med combinatorpacthar någon gång när jag bara hade Rsn3. Nu när jag har fyran skulle jag supergärna skaffa mig den där refillen. Någon som har koll på vart den finns?

Annons
Postat
Jasså, här skaffas verktyg till studiofestivalen??? 😏😄

Nån som röstat mer än jag då...blir det någon andra vers eller!?

70-tal!? Ok, vi kör på det, hehehe!

Postat

Tänkte inte på det där med festivalen, men tack för tipset och tack för länken. Har varit sugen på den sen jag såh Whitest Boy Alive använda en riktig moog när de spelade på Emmabodafestivalen 2008.

Postat
Nån som röstat mer än jag då...blir det någon andra vers eller!?

70-tal!? Ok, vi kör på det, hehehe!

Röstningen är inte färdig än.....tålamod.... 😄

• 3 månader senare...
Postat
Hej

Vet att jag läste om en Moog-refill med combinatorpacthar någon gång när jag bara hade Rsn3. Nu när jag har fyran skulle jag supergärna skaffa mig den där refillen. Någon som har koll på vart den finns?

Ja, du tänker på en refill jag gjorde för Reason 3.0 och det är inte Moog Foundation Refill.

eXode's Minimoog Refill finns att ladda ner på propellerheads hemsida. Det krävs att du är inloggad och reggad för att komma åt den därifrån.

Jag har sedan dess gjort en till refill med 50 Thor patchar som också är Moog inspirerade. Moog Tribute finns också att ladda ner på propparnas hemsida. Samma regler som för den andra refillen.

Mycket nöje!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.