Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted (edited)

Då glas är väldigt reflektivt så skulle jag välja så litet fönster som möjligt. Om det går att vinkla (som bilden visar) så kan detta innebära att det inte är lika tätt (i skarvarna) som ett normalt fönster och detta skulle i så fall vara negativt.

Edited by Gilbert
Posted

50x50 är väll rätt litet? För att vara ett fönster..

Det förstår jag 😮 Men om det läcker ljud eller något liknande får jag väll försöka lösa det på någon sett..

Man kanske t.o.m kan limma ihop fönstret eller något sånt konstigt? 😲 Något måste ju finnas att göra..

Fönster brukar vara så grymt dyra men detta hitta ja för 300 spänn (inte ens hittat något annat fönster i rätt storlek innan eller efter) så jag ska nog slå till 😄 Något mer man bör tänka på?

mvh

Posted

En poäng till dig Gilbert 😛

Har ärligt talat inte tänkt på det.. Självklart vill jag ha ett så tätt fönster som det går men tyvär kan jag inte köpa något super dyrt 🙁

Men som man brukar säga.. Man får väll vad man betalar för 😛

Dock så köpte jag en jätte fin vit slät dörr för 200kr till båset! Bra pris för den dörren tycker jag.

Men tre glas måste väll iallafall vara bättre än t.ex 2(som man ser mest på blocket t.ex)? 😛

Mvh