Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Inte en dag för tidigt att de släpper demoversion. Ska ladda ned och testa och se om jag kommer tycka det är värt uppgradera till 5:an och större versionen istället för studioversionen.

Postat
Inte en dag för tidigt att de släpper demoversion. Ska ladda ned och testa och se om jag kommer tycka det är värt uppgradera till 5:an och större versionen istället för studioversionen.

Glöm inte bort att testa REVerence-reverbet! Verkligen en grej jag skulle saknat i studioversionen.

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
- åtminstone om man inte redan har SIR2 eller annat impulsreverb...

Hehehehe ja man har ju använt impulsreverb några år minst nu så. 😆 Men alltid roligt jämföra kvaliteten på impulserna. Undrar om man testa HALion Symphonic Orchestra också? Jaja drar ned demon för 5:an i helgen nån gång så får man väl se.

Redigerat av DieHard
Postat

Har inte testat demon på HAlion Symphonic Orchestra som följde med när jag köpte men samtliga av ljuden som följer med själva samplern är så jävla dåliga att jag bara vill dra ett täcke över mig och ligga där till tidens ände. Ha inte för höga förväntningar, haha! 😄

DieHard (oregistrerad)
Postat

Om du menar i klass med Halion One så är det inte mycket att hänga i julgranen. I klass med smör och brödljuden man fick med förr med billiga keyboards. 😄🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.