Midori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Ohoo nu har jag känt mej väldigt frånvarande här ;(...men det är så när man inte har tillgång till dator mer på ett tag....men jag ville bara önska alla ett trevligt år...trevlig början på det nya året... ha det bra alla... =)/Miidorii Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaptap Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 ...jag ville bara önska alla ett trevligt år...trevlig början på det nya året... ...detsamma... 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Detsamma härifrån också. Vi kanske får se mer av dig senare 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 d samma, gott nytt! Ha. nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 ohooo saknaar Neko =)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 ohooo saknaar Neko =)) Sorry Midori, men om inte jag är felunderrättad har Neko flickvänn... 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Desamma =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 *ok, redo..* *nä, vänta* *borstar förtvivlat håret* *ok, redo..* *vänta, mustachen åxå* *svordomar* *nu då...* *1-2-3* *wink* (w=båda händelserna) 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Ey. Mid har varit här längre än du, mannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 12, 2005 Author Share Posted January 12, 2005 ohooo saknaar Neko =)) Sorry Midori, men om inte jag är felunderrättad har Neko flickvänn... 😉 klaart han harr...Neeko är min kramkompis en dåh...lite så där...nät aktigt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 12, 2005 Author Share Posted January 12, 2005 nu hitta vi ju en tjej iaf:P (apropå det som sades på cahten igår) Ey. Mid har varit här längre än du, mannen. ahhh just det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 12, 2005 Author Share Posted January 12, 2005 *ok, redo..**nä, vänta* *borstar förtvivlat håret* *ok, redo..* *vänta, mustachen åxå* *svordomar* *nu då...* *1-2-3* *wink* (w=båda händelserna) 😉 *Midori tittar*. *fixar luggen* *Går fram iskallt* *Inte nervös*.. *Vinkkar glatt tillbaxx* Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 *vänder mig hastigt* *manteln fladdrar till* *jag lyfter lite lätt på slokhatten* *min baklysta dimsiluett gör mig farligare* *det knastrar i gruset under stövlarna* *återanvänder Micheal Jackson poser* *vänder mig om* *sträcker upp handen mot månen* *är borta* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 *skakar på huvudet* Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 söt liten tråd:P haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Är alla verkligen riktigt friska? 😠🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 ja man börjar ju undra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 *tar sig en jävel och somnar* ZzZzZzZzZz.... 😠🙂😄 Det är humor, det är humor! ...som Glenn Killing skulle säga. *vinkar åt Midori* Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 😉 Tack detsamma! 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 13, 2005 Author Share Posted January 13, 2005 Är alla verkligen riktigt friska? 😄 :D njee lider av förskylning nu ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 13, 2005 Author Share Posted January 13, 2005 *tar sig en jävel och somnar* ZzZzZzZzZz.... 😄😄😆 Det är humor, det är humor! ...som Glenn Killing skulle säga. *vinkar åt Midori* *vinnkar tillbaka*...ohoooo =)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. 😉 Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 (edited) Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. Du är medveten om att ett verkligt år är lika med sju cyberår hoppas jag? Hur detta påverkar din livslängd får du räkna ut själv 😉 Edited January 14, 2005 by brojd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 Jag kommer inte få nått långt liv om jag ser ut som jag gör på mitt kort i så fall. Lyckligtvis ler jag en del i verkligheten. Det är bara i cyberrymden jag är såhär stel och polisiär. Du är medveten om att ett verkligt år är lika med sju cyberår hoppas jag? Hur detta påverkar din livslängd får du räkna ut själv 😉 det där var komplicerat juhe ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Det tog flera sekunder av min dyrbarare <40årstid att läsa inlägget, och jag kommer få någon sekund till precis när jag dör. Det låter ju som ett rejält nedköp i mina öron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 *vinkkar åt alla på hela forumet*....Ett leende förlänger livet...och jag tror att ni ler lite halvt när ni läser detta, och det måste betyda att jag har förlängt erat liv med nån sekund eller så va?hahhaa Det tog flera sekunder av min dyrbarare <40årstid att läsa inlägget, och jag kommer få någon sekund till precis när jag dör. Det låter ju som ett rejält nedköp i mina öron. 😉😄🙂 Du kan få köpa lite tid av mig, jag har så mycket kvar 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 (edited) tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins. /me gör som alla andra och *vinkar till Midori * Edited January 14, 2005 by DjBox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midori Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins./me gör som alla andra och *vinkar till Midori * ohoooo Midorii Glaad* Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 tid är troligen den dummaste uppfinningen som fins./me gör som alla andra och *vinkar till Midori * ohoooo Midorii Glaad* kul att man kan göra någon glad:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts