Jump to content
Annons

I vilken låt finns dessa textrader?


SadamJR

Recommended Posts

Annons

23 rätt... De svenska låtarna har jag i stort sett ingen koll på alls. Roligast var dock "Petter - Jag är en tönt som spelar cs", brukade lyssna på den nånstans runt moppeåldern eller så - och det är garanterat inte Petter... Har för mig att det var "T-Röd" eller liknande som artistnamn, hur som helst rätt långt ifrån Petter.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

19 av 30. Det var de som jag tvärsäkert visste som jag fick i stort sett alla mina rätt på. Några på chans och nåt så töntigt som: Step one, we can have lots of fun. Step two, there's so much we can do. Step three, it's just you and me. Step four, I can give you more....var så uselt att det bara kunde bara vara de(vill inte förstöra för de som inte har gjort testet än). Men att man inte kan resten är ju inte så konstigt. Lady Gaga har jag aldrig lyssnat på. Lika lite som Kent, HH och Bob Hund. Och Malta som ett av alternativen? Vilka fan är dem?? :rolleyes:

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

19 av 30. Det var de som jag tvärsäkert visste som jag fick i stort sett alla mina rätt på. Några på chans och nåt så töntigt som: Step one, we can have lots of fun. Step two, there's so much we can do. Step three, it's just you and me. Step four, I can give you more....var så uselt att det bara kunde bara vara de(vill inte förstöra för de som inte har gjort testet än). Men att man inte kan resten är ju inte så konstigt. Lady Gaga har jag aldrig lyssnat på. Lika lite som Kent, HH och Bob Hund. Och Malta som ett av alternativen? Vilka fan är dem?? :rolleyes:

Haha, +1!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...