Jump to content
Annons

Sepejens


Sepejens

Recommended Posts

Hej.

Jag heter Jens, 19 år, och se på fan: precis den typen av forum jag behöver. Sysslat med musik (mer eller mindre seriöst) under några år nu, spelar bl a fiol. Är nybörjare när det kommer till allt arbete efter själva inspelningen men har fått upp intresset som fan på senare tid. Just därför känns det gjutet med ett forum som detta. Med tålmodiga musiker som lääängtar efter att få svara på mina frågor 🙂

Musiksmaken är bred som en ladugårdsvägg. Växt upp med rock och blues, men när det kommer till att spela själv brinner jag för jazz. Döds- och svart-metall av den tyngre skolan går också ner. Och ja, det mesta GÅR faktiskt ner.

Smashing Pumpkins är bland de största husgudarna. Tillsammans med Tom Waits, Isildurs Bane, Meshuggah m m...

För övrigt så är jag en obotlig slashas som lever på min flickvän och mina kompisars tillgångar och super alldeles för mycket. Men hey, en dag kanske man blir rockstjärna och miljonär? 🙂

Det får väl räcka, fråga om ni undrar något!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vem minns inte Nordman, RIP  🙁

Hmm, är han död? 😉

Hurdå engagera fiolspelare?`*nyfiken*

gruppen Nordman finns inte mer 🙁

det är fiolspelarna i ett folkdanslag jag behöver för

ett musikprojekt, har du hört "Nordman" så är det

i den stilen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...