Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 En sak jag har tänkt på. Varenda jävla skitstad i USA, även om de har liksom 150 000 invånare, har en jävla massa skyskrapor. Varför?
Overkill Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Eftersom temat för mina svar i veckan i diskussioner på forumet har varit sociala normer så säger jag det igen: arkitekturella normer.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Eftersom temat för mina svar i veckan i diskussioner på forumet har varit sociala normer så säger jag det igen: arkitekturella normer. Jag måste också ha teman på mina svar. Nästa vecka kanske jag kan ha "svin".
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Mer än hälften av de där har ju det. De andra är band eller artistnamn. Vilka är artistnamn?
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 En sak jag har tänkt på. Varenda jävla skitstad i USA, även om de har liksom 150 000 invånare, har en jävla massa skyskrapor. Varför? A. Du har fel. B. Tomtpriser.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Personnamn: Ane Brun Keren Ann Britta Persson Devendra Banhart Emilie Lund Jenny Gillespie Marissa Nadler Artistnamn: Steso Songs Band: Taxi Taxi! The Weepies My Bubba & Mi First Aid Kit Slow Club
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Men vad vet jag. Indie, hiphop och electro kanske är det nya gamla.
Overkill Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Men vad vet jag. Indie, hiphop och electro kanske är det nya gamla. Jag är kanske bara långsam men jag förstår inte vad du menar än. Att indie, electro och hiphop är gamla och daterade genrer?
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Jag är kanske bara långsam men jag förstår inte vad du menar än. Att indie, electro och hiphop är gamla och daterade genrer? Trodde att dom var det eftersom jag har hört talas om dom.
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Personnamn:Ane Brun Keren Ann Britta Persson Devendra Banhart Emilie Lund Jenny Gillespie Marissa Nadler Artistnamn: Steso Songs Band: Taxi Taxi! The Weepies My Bubba & Mi First Aid Kit Slow Club Band går väl ändå bort?
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Band går väl ändå bort? Nej, varför det. Samma genre.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Hur många löpare går det på ett löpband? Ingen, de springer. 🙂
debatt Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 God afton! Tror att Dingbats avser att i band så finns det sådana som sjunger och komponerar musik, dvs. är singer-songwriters eller songer-singwriters, om man så vill... Tror inte alls att indie är ute i alla fall. Verkar som om den vågen är starkare än någonsin.
debatt Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Inte många jag hade kläm på där förresten. Ane Brun har jag hört dock och Emilie Lund, tror jag.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 God afton! Tror att Dingbats avser att i band så finns det sådana som sjunger och komponerar musik, dvs. är singer-songwriters eller songer-singwriters, om man så vill... Tror inte alls att indie är ute i alla fall. Verkar som om den vågen är starkare än någonsin. Nåt i den stilen fast annorlunda. Hej
debatt Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Hej hej Har fått intrycket att SadamJr har en dålig dag.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 How do you make girl oragasim? by sticking ur penis all the way up in her vagina
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Nej, varför det. Samma genre. Handlar väl snarare om singular och plural, och att en singersongwriter inte behöver nåt band. Vederbörande anlitar helt enkelt de musiker som krävs för tillfället, alternativt, uppträder med en gitarr eller ett piano. Var tar bandet vägen då?
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Handlar väl snarare om singular och plural, och att en singersongwriter inte behöver nåt band. Vederbörande anlitar helt enkelt de musiker som krävs för tillfället, alternativt, uppträder med en gitarr eller ett piano. Var tar bandet vägen då? Ordmärkeri. Lyssna på ovanstående band så fattar du.
Recommended Posts