debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Fast det är ju faktiskt mars nu... Det får väl bli dessa två sorter imorgon då: 😕
Memphis Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Har redan Opeth, Kiss och Sonisphere inbokade. Och nu vill flickvännen dra med mig på Iron Maiden/Dream Theater-turnén, antingen i USA eller om dom förhoppningsvis kommer till England. 🥰 Iron Maiden/Dream Theater-turnén.. fan va fett det skulle vara. 🥰 Sum41 släpper för övrigt nytt album snart! 😮 Fast de skulle som närmast bara komma till Tyskland, 😮 Någon som e på dit? 😄
Memphis Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hur duschar du lite Grahn? Typ sticker in foten lagom mycket?
Dingbats Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hur duschar du lite Grahn? Typ sticker in foten lagom mycket? Han kanske menar duscha en liter.
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hur duschar du lite Grahn? Typ sticker in foten lagom mycket? Julgransfoten? 😮
Memphis Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ja, inte ofta du pluggar verkar det som Dingis. 🥰 Jag har tenta imorn btw. 😮
Memphis Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 jag ska vara lunchsällskap/cheerleader imorgon. Typ såhär?
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Typ såhär? ja, fast mindre hår på huvudet och mer överallt annars.
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Låter kul. Glöm inte pics då. xD Nej det får jag inte glömma. Ska ta med pics och dela ut till folk. Jag lovar att inte berätta för dem att det är din mamma. 😮
Neosus Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag spelar ett Am och sedan ett Em och sedan ett F-dur och ett C-dur Sedan spelar jag ett Dm och sedan ett Am och bryter mönstret med ett B7 och ett E7 Sedan börjar jag om med ett Am och sedan ett Em och sedan ett F-dur och sedan ett C... Fortsätter med Dm och sedan ett Am och sedan så slutar jag med E7 och ett Am Bra va? 😮
Memphis Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Nej det får jag inte glömma. Ska ta med pics och dela ut till folk. Jag lovar att inte berätta för dem att det är din mamma. 😮 guhu xD Bastage! Som Pico skulle sagt. 🥰
Neosus Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 (redigerat) Sen blir ett trallande C-dur och sedan ett G och sedan ett E-7 med Giss i basen och sedan ett Am sedan ett F-dur och sedan ett C Sen blir det Dm och sedan ett E7 Sen börjar det om på Am och Em och sedan ett F-dur och sedan ett C Sedan blir det Dm och sedan ett Am och sedan avslutas med E7 och Am Slut! Edit: gjorde om den.. 😮 Redigerat 8 mars 2010 av Neosus
Recommended Posts