Pazo Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nu har jag ätit linser. Börjar bli trött nu. Men måste plugga mer 😕
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nu har jag ätit linser. Börjar bli trött nu. Men måste plugga mer 😕 Akffe!
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag saknar att ha ett projekt man brinner för. Skriva, programmera, 3d-modellering, musik... någonting. Brukar ju nästan alltid ha något kreativt projekt igång, sen kanske man växlar dem emellan, men nu har det varit torka aslänge ju. 😄
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag saknar att ha ett projekt man brinner för. Skriva, programmera, 3d-modellering, musik... någonting. Brukar ju nästan alltidha något kreativt projekt igång, sen kanske man växlar dem emellan, men nu har det varit torka aslänge ju. 😄 Du kan ju göra ett program som kan skriva en bok om musikalisk 3d-modellering... Eller typ starta en Youtubekanal som bli skitstor.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag sitter fastnaglad och väntar på vad som ska hända härnäst... 😄
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Du kan ju göra ett program som kan skriva en bok om musikalisk 3d-modellering... Eller typ starta en Youtubekanal som bli skitstor. Första förslaget är ju briljant! 😄
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Jag sitter fastnaglad och väntar på vad som ska hända härnäst... 😄 Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums.
Gote Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Spännande hur killen som blir sparkad lyckas fånga upp Kakmonstret med handen och får honom att försvinna omedelbums. Det är han som är den verkliga hjälten... 😄
Dingbats Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 Nej nu har jag inget bättre för mig att drona lite tror jag.
Pico Postat 9 mars 2010 Postat 9 mars 2010 "En död i skolskjutning i USA" Han lyckades inte ens faila... 😄
Recommended Posts