debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Hmm. Låt mig se... Pollard hade förlagt en antik ring och beskyllde den harmynte Sam för att ha snott den. Tates okände bror dök upp på verkstaden med en fräsig kronografklocka och med en äldre sportbil och bad Scott fixa den inför ett stundande lopp. De letar fortfarande efter den som mördat King och det senaste bevismaterialet är en ring som Viv Hope hittat men gömde i nattdukslådan. avsignatur
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 (redigerat) ... nån kanske vill se avsnitten... Redigerat 1 mars 2010 av debatt
Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 arbetsförmedlingen hade stängt på grund av vattenläcka 😛 då måste jag ju ringa istället. FAN!
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag skulle vilja ändra uttrycket: "I'm bored, entertain me." till "You're bored, entertain me." Man får väl för fan hitta på nåt själv. Det är min åsikt.
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 ring, klocka köttfärs mikrovågisk mat? Jag ska ta ut lasagnen ur den vanliga ugnen snart. Vart inne 45 min.
Pico Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 mikrovågisk mat? Jag ska ta ut lasagnen ur den vanliga ugnen snart. Vart inne 45 min. Jäklar vad smaskens. Lasagne var ett bra tag sedan jag åt nu.
Pico Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Det är bara två objekt egentligen.Ringklocka ring. Fiiii-dddääääään! 😛
Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Fiiii-dddääääään! 😛 Ja, det där är då mitt fullständiga namn 😄
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s. För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e... Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell.
Pico Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jäklar vad smaskens. Lasagne var ett bra tag sedan jag åt nu. Har inte ätit det sen sist!
debatt Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Har inte ätit det sen sist! Var det SÅ längesen!! Jag har nog ätit det efter det att jag åt det sist också, när jag tänker efter. Eller... nä
Recommended Posts