Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

nu har jag browsershoppat lite, funderar på att skaffa macbook pro och motu ultralite sen när jag får inkomst 😄

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
nu har jag browsershoppat lite, funderar på att skaffa macbook pro och motu ultralite sen när jag får inkomst 😑

Mac! 😄

Postat
nu har jag browsershoppat lite, funderar på att skaffa macbook pro och motu ultralite sen när jag får inkomst 😄

Det är fina grejer! Vad jag förstår så har du inte varit aktiv vad anbelangar inspelningar pga utrustningsbrist.

Postat
MEN ORKA!

😄

Du är bara sotis för att du inte har mina galna ordvitsskills! xD

Postat
Det är fina grejer! Vad jag förstår så har du inte varit aktiv vad anbelangar inspelningar pga utrustningsbrist.

Ja, eller snarare platsbrist. har inte haft utrymme att smäcka upp studiodatorn, som för övrigt börjar få ganska många år på nacken också.

Postat
Nu minns jag den här;

WTF?!

Du kommer knappt ihåg vad du heter, men en sju år gammal bild har du knivskarpt inpräntad i medvetandet! 😄

Postat
Ja, eller snarare platsbrist. har inte haft utrymme att smäcka upp studiodatorn, som för övrigt börjar få ganska många år på nacken också.

Jag minns att den låg i en låda.

Jag har en gammal stor dator som jag plockat helt isär i lösa delar och ska sälja.

Hoppas nån ute i vida världen sitter med en Pentium som han vill förbättra.

Ebay.

Postat
WTF?!

Du kommer knappt ihåg vad du heter, men en sju år gammal bild har du knivskarpt inpräntad i medvetandet! 😄

Mäh! xD

Postat
Jag kanske inte finns på riktigt.

barneyphoneib4.gif

Och det skulle vara ett problem för mig? 😄

Postat
Inte nödvändigtvis, men folk kanske funderar vem du pratar med. :A

Nej, folk har slutat fråga.

För den delen är det busenkelt att komma undan med sånt nuförtiden. Alla utgår ju från att man snackar i telefon... 😄

Postat
Ahh, magen var snäll och påminde mig. Lunch var vad jag hade glömt!

Det man inte har i huvudet får man ha i magen. 😄

Postat (redigerat)
Nej, folk har slutat fråga.

För den delen är det busenkelt att komma undan med sånt nuförtiden. Alla utgår ju från att man snackar i telefon... 😄

Bluetooth, multipel personlighet... same shit different name?

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.