Jump to content
Annons

Flytande fönster = Alltid överst?


aesh

Recommended Posts

Härom dagen märkte jag att jag inte längre kunde få någon ljudsignal ut, när jag har ett externt fönster markerat, som t.ex vst-plugins osv.

Märkte att run/stop audio engine rutan markerades ur varje gång jag tabbade ur, vilket inte har hänt innan...

Jag kan för mitt liv inte komma på vad jag kan ha gjort för ändringar i inställningar osv.

Någon som har en aning om vad det kan bero på?

Edit: Löst - Ny fråga längst ner.

Redigerat av aesh
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Härom dagen märkte jag att jag inte längre kunde få någon ljudsignal ut, när jag har ett externt fönster markerat, som t.ex vst-plugins osv.

Märkte att run/stop audio engine rutan markerades ur varje gång jag tabbade ur, vilket inte har hänt innan...

Jag kan för mitt liv inte komma på vad jag kan ha gjort för ändringar i inställningar osv.

Någon som har en aning om vad det kan bero på?

Markera av [Release Audio in Background] i ASIO-inställningarna

Link to comment
Dela på andra sajter

Där hade vi det, equality!

Tack så hemskt mycket.

Är det förresten någon som vet något om hur man fixar så att flytande fönster, som t.ex. vst:s, piano roll osv inte är "alltid överst"?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Är det förresten någon som vet något om hur man fixar så att flytande fönster, som t.ex. vst:s, piano roll osv inte är "alltid överst"?

Det känns onödigt att skapa en ny tråd då frågan redan är ställd, så jag bumpar...

Hjälp någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...