Joel B Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Mitt namn är Joel, kommer från "ungefär" GBG. Spelat trummor i 11 år, har möjlighet att spela in livetrummor snart om någon skulle vara intresserad lite dylikt 😉 Jobbar i Cubase SX främst, är även svag för orion och Cakewalk. Skriver en del musik till flashspel med Stimunation (http://www.stimunationgames.de / http://www.stimunation.com) och lite reklamjobb då och då. En del musik jag skriver låter som SNES-musik... Vet inte om det är positivt eller ej. Är helt oerfaren när det gäller kompression och mastring, något som jag hoppas kunna få lite hjälp med här på forumet. / Joel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen! Jag är så svag för Orion att jag endast kör det 😉 Och tvspels musik, oj oj. Här har vi riktigt trevlig kille minsann! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen hit ska du va!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen Joel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Hej å hå! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen som tusan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Tjo, Tja' o Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Tjabbatjenahallåååhejovälkommenhit... minsann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredde Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen Joel! Välkommen Joels TVspelsmusik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duende Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 god dag Henrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 (redigerat) välkommen hit! Hoppas man ser lite demos av dig här framöver:) Redigerat 3 januari 2005 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 Allo allo Välkommen till detta lilla hörn av internet! TV Spelsmusik... Mumma... hoppas att få höra något i sinom tid. Off Topic: Hacke är det inte dags att plocka bort luvan nu? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 Väldigt välkommen! Du låter som en spännande person Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 januari 2005 Dela Postat 6 januari 2005 Jag är inte sämre än dom andra på att hälsa välkommen, ville bara påpeka det! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Välkommen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 välkommen, trummor är det som jag har svårast att få bra. så är du intresserad att hjälpa mig med nån låt så är det bra. 😉 är det riktiga eller midi trummor? anatar att du menar riktiga men midi är ju ganska smidigt fast de är dyra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Hej hej! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Hallå! Hoppas man får höra lite exempel på trevlig tv-spelsmusik av dig framöver! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Välkommen 🙂 Veckans avdammning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Tjenare o välkommen!.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😠 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Gör en "Lundin" och säger: Tjabbatjenahallåååhejovälkommenhit... minsann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Välkommen 😆 Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "Välkommen" o så kändes det som att det inte var försent än... Joel har jag bara varit här i några månader trots allt 🙂 Nåt emot det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Välkommen 🙂 Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "Välkommen" o så kändes det som att det inte var försent än... Joel har jag bara varit här i några månader trots allt 🙂 Nåt emot det? 😉 ungefär 13 månader ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 februari 2006 Dela Postat 13 februari 2006 Välkommen 😆 Veckans avdammning? Jag hade glömt att skriva "Välkommen" o så kändes det som att det inte var försent än... Joel har jag bara varit här i några månader trots allt 🙂 Nåt emot det? 😱 ungefär 13 månader ;D Ojdå... såg visst lite fel på ett år 😆 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.