dbd Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 http://www.clavia.se/G2/demo/index.htm Clavia har slängt upp en begränsad demo för PC, av Nord Modular G2, där man inte behöver hårdvaran. Varning utfärdas dock till synthfolket som inte redan har en Nord Modular; detta ger sanslöst habegär! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 Tackar som tusan, ska installeras senast imorgon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 1, 2005 Author Share Posted January 1, 2005 Jag lovar att Clavia kommer sälja en hel del G2:or efter detta 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 inte bra för min magra kassa... känner det på mig... 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 inte bra för min magra kassa... känner det på mig... 😄 🙁 .. samma här du! 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 Nu har jag beställt min G2 Engine 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaptap Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 ...installerade och öppnade demo. Klickade på "run" och CPU-load visade 147%. Det lät ingenting...nog för häftigt för en kåmpack 600MHz:are... 🙂 ...*Kåmpacker, suck*... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomazopantera Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Hur låter den ? Får man köpa-mani-paranojja på en gång? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts