Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Visst kommer mina nuvarande projekt fungera i denna nya version? Jag har egentligen aldrig använt de speciella grejor som finns i XXL, utan lagt in egna VST pluggar och endast använt mig av fruity loops EQ.

Annons
Postat (redigerat)

Tja... om inga vsts är från FL förutom EQn så borde det väl fungera?

Går ju öppna fl 7.02 filer i fl 7.00 tex..

Varför byta ner sig btw?

Redigerat av base10
Postat

Nä, ska inte göra det längre. Provade demon. Samma skit i 9:an. Trodde av nån anledning (drömsk) att det skulle fungera bättre med mina projekt. Men icke.

De största arrangemangen pikar upp till 90%CPU. Har provat alla möjliga tips på att få ner FLs CPU, men inget hjälper.

drloop (oregistrerad)
Postat

Har inte FL någon frys funktion?

Postat
Vad skulle den kunna heta? Vet inte om jag provat den. Beror på vad den kallas. Låter intressant iaf.

Du har ju en liten floppy disk ikon i varje mixer track som jag tror du kan använda för att "bounca" till disk. Har inte testat själv så jag vet inte hur det funkar men det står nog i manualen.

Postat
I FL 9 skulle de väl ha lagt till freeze track funktionen tror jag?

Hur ser den ut isåfall?

Postat
Nä, ska inte göra det längre. Provade demon. Samma skit i 9:an. Trodde av nån anledning (drömsk) att det skulle fungera bättre med mina projekt. Men icke.

De största arrangemangen pikar upp till 90%CPU. Har provat alla möjliga tips på att få ner FLs CPU, men inget hjälper.

Kanske dags att skaffa ny processor då 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.