Carl Cadello Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 flabb sa: Ny disk, ominstallerat OS, 56GB Logic installerat plus en del nödv plugins, DAW'en igång och här mixas för fullt, tur man tog en backup av hemkatalogen precis innan... Gött! 🙂
flabb Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Sådär, inskickat, tackar för uppskovet 😆 Jag ser att det visst var under 5 minuters låtlängd som var regeln, jag som kämpade för att ligga under 4 hehe /Mats
debatt Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Förra gången vann en som var nästan dubbelt för lång, så det gör inget...
aROCKER Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 😆 Shit, är denna festival igång än!? Den vart inte så het eller...lite av det jag misstänkte. Behöver inte vara nåt fel...men lite krångligt kanske!? Skjuter ni i februari eller!? 😆
slejnard Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 aROCKER sa: 😆 Shit, är denna festival igång än!? Den vart inte så het eller...lite av det jag misstänkte. Behöver inte vara nåt fel...men lite krångligt kanske!? Skjuter ni i februari eller!? 😆 Inte längre än nån annan festival brukar vara. En dag kvar ca.
Ankered Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Ja.. Då va det inskickat! Kul tema! Ska bli intressant att höra vad ni andra har hittat på.. Ha det fett! //F
sixties Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 fick också in ett bidrag tillslut. så nu är det bara att göra en låt till punkfestivalen.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 NU är vi uppe i 10 inlämnade bidrag. Många olika stilar och genrer. Kanske det blir några bidrag till? 🙂 Dödslinjen är idag (6/1-10) kl 18.00.
flabb Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Carl Cadello sa: NU är vi uppe i 10 inlämnade bidrag. Många olika stilar och genrer. Kanske det blir några bidrag till? 🙂 Dödslinjen är idag (6/1-10) kl 18.00. 10-12 är ganska bra antal, blir det uppåt 20-25 tar det sån tid att lyssna igenom
Dingbats Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Snälla gör en röstningstråd fort sen! För jag flyttar på lördag och sen har jag inget internet i två veckor :/ Och jag vill hinna rösta.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 Dingbats sa: Snälla gör en röstningstråd fort sen! För jag flyttar på lördag och sen har jag inget internet i två veckor :/ Och jag vill hinna rösta. Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉) Allt ligger redan färdigt och kommer det fler bidrag är det bara (tror jag 😉) att stoppa in dem i paketet........ Nåja, det blir en röstningstråd i kväll. (tror jag 😉)
The_CyBorg Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Carl Cadello sa: Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉) iTunes funkar bra för att skriva om mp3-taggar annars 😉
hellfog Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Carl Cadello sa: Inga problem. Jag har lyckats hitta ett program som skriver om taggar på mac (tror jag 😉)Allt ligger redan färdigt och kommer det fler bidrag är det bara (tror jag 😉) att stoppa in dem i paketet........ Nåja, det blir en röstningstråd i kväll. (tror jag 😉) Det låter bra.
Carl Cadello Postat 6 januari 2010 Trådstartare Postat 6 januari 2010 Nu går det att börja rösta. Här är tråden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.