ramoand Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 (redigerat) Tjena! Går det att ladda upp en låt här på forumet för feedback utan att någon kan ladda ner den? Så att de som lyssnar bara kan lyssna här på forumet. Om det går, hur gör man i så fall? Redigerat 12 november 2009 av ramoand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Varför ska man inte kunna ladda ner den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Om det går att lyssna så går det också att spara... Även om man kör med en speciell player som inte tillåter att man sparar filen direkt, så kan man ju alltid spela in det som ljudkortet spelar upp, så man kan inte skydda sig på något sätt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ramoand Postat 12 november 2009 Trådstartare Dela Postat 12 november 2009 Varför ska man inte kunna ladda ner den? För det är en mix som jag har gjort på bandets låt o den mixen ska vi inte använda. Jag gör det för att träna o vill inte att folk skall ha en felaktig mix av våran låt på sin dator ☺️ då får dom istället gärna ha den riktiga mixen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickestrang Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Så, lägg inte upp en taskig mix på låten:) eller lägg upp en liten del bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 För det är en mix som jag har gjort på bandets låt o den mixen ska vi inte använda. Jag gör det för att träna o vill inte att folk skall ha en felaktig mix av våran låt på sin dator ☺️ då får dom istället gärna ha den riktiga mixen... Okej men kör en snutt då och lägg upp den som "låtskiss"( det alternativet finns också). Sen skriver du i tråden vad du vill ha feedback på. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.