Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Nu ska jag gå ut i kulen med hunden. Och med kulen menar jag kulan. Och med kulan med jag kylan. Och men med menar jag menar. Och med men menar jag med. Det är otroligt vad många stavfel man kag höar. Och men kag höar menar jag kan göra.

Postat

Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

Postat
Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

min tanke precis.

Postat
Jag började läsa nya fildelningstråden, sen gav jag upp och satte på lite musik istället.

Jag trodde han hette debatt nu? 😆

Postat
Nu ska jag gå ut i kulen med hunden. Och med kulen menar jag kulan. Och med kulan med jag kylan. Och men med menar jag menar. Och med men menar jag med. Det är otroligt vad många stavfel man kag höar. Och men kag höar menar jag kan göra.

Vad menar du med hunden?

Postat

Nu ska jag sitta och klippa i en gitarr.

Varför har jag inte ätit nån ordentlig lunch istället. Men nu orkar jag ju inte trixa med det.

Postat

nähepp, om man skulle försöka ta och bli så jädrans bra på bas då så att man ersätter ordinarie basist helt och hållet... Vore ju lite skoj att få spela lite ibland och få gratis alkohol.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.