Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
öh.. tänkte det som en vanlig fråga. Inte varje dag man bor där menar jag. Tänkte du kunde ha ett lite mer utvecklande svar, typ hur samhället såg ut, ifall du sommarjobbade som kaffebönsplockare eller annat skojj, vad vet jag, något måste ju finnas att berätta. 🤪

😛

För kaffe är Colombias största exportvara 😛

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
För kaffe är Colombias största exportvara 🤪

Lite så jag tänkte ja. Kan ju inte finnas mycket annat o göra liksom. 😛

Redigerat av Memphis
Postat
öh.. tänkte det som en vanlig fråga. Inte varje dag man bor där menar jag. Tänkte du kunde ha ett lite mer utvecklande svar, typ hur samhället såg ut, ifall du sommarjobbade som kaffebönsplockare eller annat skojj, vad vet jag, något måste ju finnas att berätta. 🤪

😛

Hehe

Ja de var väl rätt överväldigande i början. men sen kom man väl in i det rätt bra. Var ju inte direkt som att jag gjorde så mkt, levde ett rätt skyddat liv så att säga. Förutom när jag var över och bodde med mina släktingar på jullovet (som är det långa lovet där nere). De var fett skoj å så hitta man på massa skoj med kusinerna 😛

Postat (redigerat)
Hehe

Ja de var väl rätt överväldigande i början. men sen kom man väl in i det rätt bra. Var ju inte direkt som att jag gjorde så mkt, levde ett rätt skyddat liv så att säga. Förutom när jag var över och bodde med mina släktingar på jullovet (som är det långa lovet där nere). De var fett skoj å så hitta man på massa skoj med kusinerna 🤪

Kewl. 😛

Inga kaffebönor då alltså. 😛

Redigerat av Memphis
Postat
haha. NEJ

såg inte ens ett kaffeplantage 😛

såg dock rätt många bananplantage!

Okej. Det är möjligtvis inte där dom har blåa eller röda bananer? 🤪

Postat
MÄH!

Man kan ju inte lyssna på jullåtar seriöst killis! FFS

Hörde Christmas (Baby Please Come Home) igår på På spåret och den var med på Phil Spectors julskiva från 1963 så den lyssnar jag på nu!

Postat

vet ni nån rolig present man kan köpa till en lillebror på 14 bast? Har redan lagt ihop till en tröja men tänkte nån skojjig grej från Teknikmagasinet eller nått också, tips?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.