Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
jag vet inte, har glömt vad den heter... tror det är deras första jag menar iaf xD

ja den heter silent alarm och är vit. den är bäst. 🥰 kan ladda upp den om du vill ha den? 😄

Postat

mäh, så tänkte jag att jag kan ju lyssna på at the drive-in istället, för det var så länge sen, MEN SÅ FINNS INTE DET HELLER!!! 😄

Postat
Tack, jag ska prova. Mycket av dem är verkligen skitdåligt.

Det är ju lite annorlunda men bra ändå, i alla fall när man är lite inlyssnad. Annars är min spellista med skivor uppdaterad med rätt många nya 😄

Postat
I EN ROSA HELIKOPTER SKA JAG FLYGA HEM TILL DIG

Nu har ni den på hjärnan resten av dan! HAHA

Bastage! 😄

Postat
"Är man snäll mot Hitler invaderar han Polen" sa precis min föreläsare 😄

Bra ordspråk! 🥰

Här är ett till: Den som tar han har.

Postat
Han pratar om hur historiska analogier är dåliga, men när han var på aktuellt som expert efter 11 september så drog han en själv 😄

Historiska analogier är ju bäst! Fast allra bäst är bilanalogier. Eller allra bäst borde ju isåfall bli T-Ford-analogier.

Tål att tänkas på.

Nu ska jag iväg och köpa julenklappen.

Postat
Den funkar ju? 😄 Skriv ut exakt vad du gör istället.

Nope.

Här har du en beskrivning på hur man löser ett problem du inte visste att du hade. 🥰

Postat (redigerat)
Nope.

Här har du en beskrivning på hur man löser ett problem du inte visste att du hade. 😄

Vilket jävla skitsnack. 😄 Prova den här på ditt IE6 så ska du se att det visst fungerar. Jag har ett Javascript som hämtar upp fälten genom funktionen getElementById och som kollar om dom är tomma eller inte, och visar upp ett alert-meddelande. Funkar i IE5.5. 😄

You're doing it wrong. 🥰

EDIT: ordet "skitsnack" var riktat till artikelns författare BTW. 😛

Redigerat av Micke H
Postat

Jag är iofs inte säker på att getElementById fungerar på en HTML-sida som inte har en korrekt doctype, det kan vara där problemet ligger.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.