Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
MEEEEEN

Varför känner jag ingen för?? Två asbra band spelar på samma ställe, 100 kr, 18-årsgräns. Och de enda två personer jag känner är 17.

:rolleyes:

Lame att gå själv.

Några band man känner till eller lokala förmågor?

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Men öh det är ju bra band! Hade du sagt till tidigare så jag hade kunnat spara pengar hade jag lätt gått :rolleyes:

Såg det nu precis!

Jävligt drygt. Men alltså egentligen, värt att gå. Fett lame att jämra sig över att man aldrig gick.

Postat

en gång spelade ett grymt band i göteborg och jag hade ingen att gå med. Jag drog dit själv och sov på vandrarhem. Fortfarande bästa spelningen jag varit på.

Postat

Det är väl fan klart att man ska gå. Nu får jag skärpa mig. Skärpning!

Herregud liksom.

Vad är väl att se lite bortgjord ut inför några människor man aldrig kommer se igen och som dessutom inte bryr sig mot att se två asbra band billigt och träffa en söt tjej som också är där själv som är lite blyg men jag märker ändå lite att hon sneglar mot mig ibland, trots att jag tycker jag är ful i håret. Och sen prata lite mellan banden och så heter hon kanske, säg, Julia och så får jag hennes nummer och off we go. Det är ju inget att snacka om.

Postat
en gång spelade ett grymt band i göteborg och jag hade ingen att gå med. Jag drog dit själv och sov på vandrarhem. Fortfarande bästa spelningen jag varit på.

Men dåså! Avgjort.

Vilka var det?

Postat

det var faktiskt inget vidare känt band.. inte ens utländska. Det var logh. Alla tycker de är tråkiga utom jag xD

Postat
Piko er klad krap?

Ptja, hade börjat bläddra igenom alla citat från början. Fick något att göra, lagom tungt projekt också. 😄

Postat
Ptja, hade börjat bläddra igenom alla citat från början. Fick något att göra, lagom tungt projekt också. 😄

Nej fy fan. Hur många är det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.