Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Nu har jag snart inte ätit godis på ett år.

Fira med en karamell... eller Ferris. Kan vara synonymt om du fastnat på 82 något nyligen.

Postat

Jag funderar på att fira med en asfet godispåse nån dag i början av januari 😛 På nyårsafton 2008 drog jag i mig en påse på ett halvkilo typ eftersom det var sista dagen.

Postat
Fira med en karamell... eller Ferris. Kan vara synonymt om du fastnat på 82 något nyligen.

Ja, gnugga in det bara <_>

Postat
Ja, gnugga in det bara <_>

Jag sitter faktiskt och försöker lösa det åt dig.

Försöker leta mig igenom internet archive (som är så sjukt jävla segt att jag vill köra en gaffel i ögat).

Postat (redigerat)

Fan, dök "fel" citat upp på warpdrive eller något? Någon finnig "hacker" som inte kan finna sig i att han berättat för en "tjej"

på aftonbladet-chat att han sitter med 2 batterier i röven när de har cyber. Så nu har han gått helt balistisk script-kiddie på warpdrive och det är nere.

Redigerat av Pico
Postat

Kewl-kille: Vad säger man för att göra en bög förvirrad?

Kewl-kille: 82!

Nöt1: Va?

Nöt2: Asså, jag fattar inte?!

Postat (redigerat)
Snacka om att gå över bäcken... 😛

tur jag spenderade typ 5-10 minuter på internet archive för att försöka få fram det... 🙂

Edit: Utan att lyckas

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.