Pazo Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 har inte direkt aptit men måste äta innan tentan 😆
Pazo Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 De var liksom... hmmm vad fuktig handen kändes nu.... sen när jag skulle ta mer papper såg jag två bruna fingrar 😆
Neosus Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 De var liksom... hmmm vad fuktig handen kändes nu.... sen när jag skulle ta mer papper såg jag två bruna fingrar 😆 Så att när du upptäckte det så var du tvungen att tvätta fingrarna från allt bajs så att du sedan kunde fortsätta torka dig? 😆
Pazo Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Så att när du upptäckte det så var du tvungen att tvätta fingrarna från allt bajs så att du sedan kunde fortsätta torka dig? 😆 hahaha... ja! Och tvätta toaringen med! sen efter det tog toapappret slut så jag var tvungen att gå ut ur toan med brallerna nere vid knäna och röven full med bajs! och pappret låg såklart på hyllan längst upp i garderoberna i hallen. fick hoppa lite också 😆
Overkill Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 hahaha... ja! Och tvätta toaringen med! sen efter det tog toapappret slut så jag var tvungen att gå ut ur toan med brallerna nere vid knäna och röven full med bajs! och pappret låg såklart på hyllan längst upp i garderoberna i hallen. fick hoppa lite också 😆 seriöst du håller på och dödar mig här, kommer snart bryta ut i världens skrattattack
Pico Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Känns nästan som warpdrive behöver ett längstatråden-bidrag.
Gote Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Känns nästan som warpdrive behöver ett längstatråden-bidrag. ...och vice versa! 😆
Gote Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Nu ska ja kissa och sedan gå! Hejdå! NEJ! Gå först och sen kissa!! Blir så blött vid datorn annars... 😆
Micke H Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 vad var det jag sa om att bajs var roligt! Jag erkänner mig besegrad. 😆
Pico Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Kom bara att tänka på en polare som var full som ett ägg, kräktes över hela badrumsgolvet och sen halkade i sina egna spyor, ramlade och slog upp ett jack i huvudet som han fick sy på akuten.
Micke H Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 😆 Förresten har jag verkligen sjunkit i listan på senaste tiden... 😆
Gote Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Kom bara att tänka på en polare som var full som ett ägg, kräktes över hela badrumsgolvet och sen halkade i sina egna spyor, ramladeoch slog upp ett jack i huvudet som han fick sy på akuten. Jaha, en "polare". 😆
Recommended Posts