Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Någon som kan någon sida där man kan skriva in toner i ett ackord så får man se vilket det är? Hittade en ackordsgång i en gammal reasonfil och det låter coolt men det är konstiga ackord. Dom ser iaf ut såhär:

X – X – 0 – 5 – 6 – 0

X – X – 3 – 4 – 5 – 3

X – 0 – 0 – 5 – 5 – 5

X – X – 2 – 2 – 3 – 3

Det sista är väl ett E/Dsus4? Ackord två borde väl vara Fsus2 och det tredje ett A/D9? men det första?

Postat
Satan så tankspridd... behövde ta en puff astmaspray, så givetvis tog jag på mig skorna. 😄

Delad pallplats?

Skulle ta på mig brallor nyss, så jag tog av mig den tjocka tröjan och försökte kränga på mig andra byxor över dem jag redan hade på mig...

🙂🙂😆

Postat
Delad pallplats?

Skulle ta på mig brallor nyss, så jag tog av mig den tjocka tröjan och försökte kränga på mig andra byxor över dem jag redan hade på mig...

😄🙂😆

🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

Skalpel - Life.... det är fina grejeR!

drloop (oregistrerad)
Postat
hej

ååh vilken dryg tågresa 17 timmar..precis när jag somnat så skulle nån annan på toa. somnade till slut vid kl 04. nu känns det som att jag fortfarande åker. kaffe.

USCH

Postat

Vilket är bäst? Att själv hämta ett 4-kilos paket med papper med totalt 1.5 timmes bussresa T/R på utlämningsstället eller att ringa till dem och få det gratis hemlevererat men med 2 timmars felmarginal från bestämd tidpunkt?

Postat
Vilket är bäst? Att själv hämta ett 4-kilos paket med papper med totalt 1.5 timmes bussresa T/R på utlämningsstället eller att ringa till dem och få det gratis hemlevererat men med 2 timmars felmarginal från bestämd tidpunkt?

Ja, det är bäst! 😆

Postat
Klurig fråga jag ställde va?

Kan tillägga att valalternativ två förutsätter även att man måste ringa dem för att boka tid.

Boka ett tidsintervall menar du? 😆

Postat
Delad pallplats?

😆😑😲

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.