Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag har kopplat in midi-keyboarden i helgen... vad har du gjort? 😆

😆

Jodå, det har varit en aktiv helg. Jag har... eh... vahettere... 😆

Nej, jag kan inte komma på nåt. 🙂

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Imorgon är det sista test-dagen... weehooo. Eller det hoppas jag iaf, kanske behöver kompletteras nåt.

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 🙂

Postat
Imorgon är det sista test-dagen... weehooo. Eller det hoppas jag iaf, kanske behöver kompletteras nåt.

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 😆

Yay! 😆

Slutsats: Klumpigt vaggad. 🙂

Postat

Sen skall han intervjua mina föräldrar den 22:a tror jag, så de får berätta om jag tappades på huvudet nåt när jag var liten och så. 😆

Se till att få något besked sedan.. Jag har inte fått nått besked ännu och det är ändå nått år sedan jag gjorde test 🙂

Postat
Se till att få något besked sedan.. Jag har inte fått nått besked ännu och det är ändå nått år sedan jag gjorde test 🙂

Har du provat ringa och fråga dem? 😆

Postat
Har du provat ringa och fråga dem? 😆

Jo men då har dom vart på semester eller vart sjuka eller annat skit 🙂

...så jag är frisk med andra ord 😆

Postat

internet krånglade så jag gjorde en låt istället 🙂 Nä men eftersom vi tydligen tagit ut fel ackordsgång ut carebears så kan vi ju lika gärna ta den ackordsgången vi kom fram till och göra något av den.

Postat
internet krånglade så jag gjorde en låt istället 😕 Nä men eftersom vi tydligen tagit ut fel ackordsgång ut carebears så kan vi ju lika gärna ta den ackordsgången vi kom fram till och göra något av den.

😛

Bearcare!

Postat
😄

Ser ut som nån har krusat pälsen på jyckarna juh. 😕

Jag tycker det ser mer ut som skuggan av ett stängsel. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.