Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Ugh, fattar inte varför det kontakt-id i whois inte stämmer med det jag har på nic.se, sen funderar jag vad det var för ändring

där i mars och ifall dessa två grejer är relaterade. 😕

Postat
storasyster var galen i pink floyd och jag minns att jag tjyvspisade dark side of the moon. om det nu är den plattan där money är med..å brick on the wall

Eeeeeh, de är inte på samma skiva. Money är på Dark Side och Another Brick in the Wall är på The Wall.

Postat

vars länkar ni ifrån om ni vill lägga upp nån gammal demo eller rolig låt man gjort via nätet...kom å tänka på en låt jag gjort som heter "ein ozt" när jag läste inne hos fidden där han skrev att han var en ost. vill inte slänga upp här på forumet mer än för er

Postat
vars länkar ni ifrån om ni vill lägga upp nån gammal demo eller rolig låt man gjort via nätet...kom å tänka på en låt jag gjort som heter "ein ozt" när jag läste inne hos fidden där han skrev att han var en ost. vill inte slänga upp här på forumet mer än för er

Släng upp den på rapidshare, megaupload, mediafire, zshare, sprend, eller nån av alla miljoner sidor 😕

Postat

Ugh, kan ha failat. Fick ju ett mail i mars om förändringar på nic.se. 😮

Jag insåg inte att kontrollen skulle gå ur mina händer per automatik dock, trodde man aktivt skulle välja att låta en "registrar" ta kontrollen.

Failington. Eller, så jag tolkar att upplägget är iaf, nu när jag uppenbarligen både äger domännamnet men inte har kontroll över det. Uh..

Aja, Kundtjänst får väl ett "Men suck!!"-mail att läsa imorgon. 😕

Postat
Släng upp den på rapidshare, megaupload, mediafire, zshare, sprend, eller nån av alla miljoner sidor 😕

okej danke:D. Jag tog några gamla roliga låtar:

ein ozt

mystiska sken i natten

Hä Ä Fäscht

Alla tre med jag å polare varav en var bästis som gått bort men jag tror han känner sig hedrad:

http://rs692l3.rapidshare.com/cgi-bin/uplo...224688958007174

Postat

Uh, de verkar ha ändrat Diino till en ren betaltjänst. Ser ingen typ av konto som är gratis längre, dock funkar mitt konto fortfarande. 😕

Någon annan som använt/använder det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.