Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Tror det är en bra idé. Säger gonatt nu. Sov gott allihopa.
k9 (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Fan! Nu löste sig problemet i lura k9 tråden... och jag känner mig faktiskt lika mycket som boven i dramat..... Fick ett mail av killen som han borde skickat det första han gjorde.... men naturligtvis så var det så personligt att han inte ville göra det.... men men....
k9 (oregistrerad) Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vaknade just.... Men jag får väll passa på att justäda här hemma då....
Pazo Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 öööh var helt cp igårkväll 😄 vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 🤪
Pazo Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 (redigerat) Förresten.. igår skulle jag på "audition" till att vara trummis på teknatspexet. De var kl 17 och jag har ingen cykel. Mina fötter gjorde mördaront igår och jag var helt sjukt trött... så jag kunde inte ta mig dit 🤪 Redigerat 3 december 2009 av Pazo
Pazo Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Mysigt...nu nyste jag precis (nös? nyste? wtf?) och de var precis innan jag hann harkla mig lite så jag nös ut versta slemklumpen rakt ner på brallerna :S
Pico Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Ugh, var ute på promenad. Var sjukt svårt att motivera sig för att gå ut och ströva i -10 grader när man mest bara vill sova. Så jag fick helt enkelt hoppa över det där med motivation och bara gå ändå... 🙁
Overkill Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 öööh var helt cp igårkväll 😛 vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 🙁 😆 jag sov från 18 till 21 (först somnade jag på skrivbordet när jag pluggade en kort stund med) sen från 22.30 till 8.30. tänk om man kan ha bra dygnsrytm nu 😮
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Fan! Nu löste sig problemet i lura k9 tråden... och jag känner mig faktiskt lika mycket som boven i dramat..... Fick ett mail av killen som han borde skickat det första han gjorde.... men naturligtvis så var det så personligt att han inte ville göra det.... men men.... Bra att höra. 🙁 jag sov från 18 till 21 (först somnade jag på skrivbordet när jag pluggade en kort stund med) sen från 22.30 till 8.30. tänk om man kan ha bra dygnsrytm nu 😆 Bra dygnsrytm?? Du och Pazo kommer ju sitta uppe hela nätterna och supa/knarka/hångla osv.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Bra dygnsrytm?? Du och Pazo kommer ju sitta uppe hela nätterna och supa/knarka/hångla osv. Eller iaf sitta uppe. 🙁
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 öööh var helt cp igårkväll 😆 vid 17 drog jag hem te clara. Där börja hon laga lite mat å stuff till sig och medan hon gjorde de gick jag å kolla på tv... jag typ... försvann direkt när jag la mig i soffan...hehehe.. sen småväckte hon mig hela tiden å då fick jag för mig att det var idag (imorgon igår)... och helt cp... måste ha drömt något om kemi för alla gångerna hon väckte mig fick jag för mig att någon kemigrej var fel och att dagen inte stämde med formlerna 🙁 Såna drömmar är härligast 😮
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 (redigerat) Jag drömde att hon en tjej från Argentina som jag snackar en massa med på msn hade åkt hit för att vara med mig. Och vi gjorde lite roliga saker sådär och så var vi en del inne hemma hos mig. Och vi började kramas och jag var kär i henne och jag är rätt säker på att hon var kär i mig... men sen åkte hon hem och jag vaknade och blev sjukt besviken 🙁 EDIT: Liksom hon fick låna min tröja och vi ville inte släppa taget när vi kramades och så. Redigerat 3 december 2009 av Dingbats
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vilka mysiga drömmar ni har. Inatt drömde jag att jag var en massmördare, fast jag vet inte riktigt hur jag mördade dem. de liksom bara dog när jag var i närheten. tror jag var "döden", fast utan lie. Det var en lång allé av träd utmed vägen också, vilken jag mördade den också. Dock med yxa och kniv den gången. De ringbarkades.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 och iiiiingen misstänkte någonsin att det var jag.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Min dröm var iaf behaglig, markant vet jag inte.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Jag har en obehaglig känsla av att datorn kommer ge vika när som helst. Borde göra backup.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 du känner på dig att något hemskt kommer att hända?
Recommended Posts