Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat

Ser att min "älskling" läser lura k9 tråden nu...

Postat (redigerat)
Populära nyckelord:

• Lysekil
  • Drama
  • Computer
  • Bårhus
  • Tranås

wtf 😛

Jag menar, ok att Lysekil är fint och Tranås är säkert jättefint det också, och computers och drama vill ju alla nyfärdiga gymnasieelever jobba med, men bårhus?

Redigerat av Fidden
k9 (oregistrerad)
Postat

haha

Skulle kunna vara ett bra ämne för kanal 5 kanske?

Postat

hehe, vi borde alla gå in på vakanser.se och söka på porr, bara för att sätta våra fotspår i samhället.

Postat (redigerat)

Lägenhet 1 är ju studentkorridor kan man säga. Vet inte om man orkar det. På ett sätt kul men på ett sätt jobbigt om man hamnar me störande folk. Sedan var ju visserligen ett annat plus att motionshall/volleybollplan, bastu, solarium, bordtennis, livsmedelsaffär, restaurang var gemesamma lokaler. 😛

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag bodde på internat och tyckte att det vart jobbigt. Så jag skulle ju välja bort det Men kolla om det verkar vara bra folk som bor där....

k9 (oregistrerad)
Postat

Fan han skrev ju inget lura k9 tråden...

k9 (oregistrerad)
Postat

hmm undrar om man får aspergers av att hänga här på forumet eller om alla som har det hamnar här ändå...

Postat
Jag bodde på internat och tyckte att det vart jobbigt. Så jag skulle ju välja bort det Men kolla om det verkar vara bra folk som bor där....

Jag läste "internet"... 😛

Postat (redigerat)
Jag läste "internet"... 😛

där bor han väl iofs i stora drag. 😆

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

mäh, jobbiga bilköpare! 😆 Har lust att bara skita i han som velar och ta köparen som stå näst på tur. Han var iaf svensk och verkade seriös. Inte såhär:

"-jag kunde visst inte komma idag"

"-jag skickar min polare istället"

"-får inte tag i min polare"

"-jag har visst inga pengar förräns på fredag"

😆😛

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Måste skaffa hagelbössa och skjuta lite kråkor här hemma tror jag. Lite jobbigt när det tagit över hela stället. Lär ju behöva smärtsilande för att göradet mildare eftersom det är kråkor av den typ jag har inneboendes i näsan jag pratar om.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska sova middag nu..... laters forumet...

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha Jo det är bögigt att ragga på tjejer, fin logik där..

Postat

Behöver tips på nåt textstycke jag kan högläsa när farsan läst klart julevangeliet på julafton. Das kapital, är den bra?

k9 (oregistrerad)
Postat

Blå tåget- Staten och kapitalet.... läs den

Konstigt att du ska vara hög då du läser iofs

k9 (oregistrerad)
Postat

fan jag ska lägga mig nu natti natt

Postat
Blå tåget- Staten och kapitalet.... läs den

Konstigt att du ska vara hög då du läser iofs

Ja, det låter vettigt. Hade nån tanke på nån nationalteatern-text också, men ditt förslag är minst lika bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.