Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Ja det är den man trycker på om man vill ha mesost 😄

Ah vilken lättnad, trodde det var raportera inlägg knappen......

Nej nu ska jag jobba på mitt bidrag!

Postat

Jag tror att jag slår till på den gamla Loa Falkman-avataren jag gjorde åt Dingbats för två år sedan.

Postat
Jag tror att jag slår till på den gamla Loa Falkman-avataren jag gjorde åt Dingbats för två år sedan.

Men! Nu blir jag förvirrad ju... 😄

Postat
Men! Nu blir jag förvirrad ju... 🙂

Nu hann jag först!

😄

Postat

det jobbiga är bara att jag inte har någon lampa här vid sängen för jag har ju skruvat ner hyllan som lampan satt på 😛 så jag ser inte så bra vad jag tar

Postat

vi får kanske inte flytta in förrän på onsdag 😛 kontoret har inte öppet på tisdag då vi får tillgång till lägenheten så vi kan inte hämta nycklarna där då. antingen hämtar jag dom (men inte säkert vi får hämta dom då eftersom dom förra hyresgästerna egentligen har kontrakt t.o.m imorgon) eller så kanske vi kan få nycklarna på tisdag ändå. i värsta fall blir det onsdag då.

Postat
vi får kanske inte flytta in förrän på onsdag 😛 kontoret har inte öppet på tisdag då vi får tillgång till lägenheten så vi kan inte hämta nycklarna där då. antingen hämtar jag dom (men inte säkert vi får hämta dom då eftersom dom förra hyresgästerna egentligen har kontrakt t.o.m imorgon) eller så kanske vi kan få nycklarna på tisdag ändå. i värsta fall blir det onsdag då.

Du kommer ha glömt vilket det var om fem tio år.

Postat
Ja jag vet, det var inte särskilt snällt. Ber om ursäkt! 😛

(fast lite kul va den väl?)

Godtar din bön om förlåtelse. Har ju delat ut en del oxå.

Postat
Du kommer ha glömt vilket det var om fem tio år.

Ja, men nu när man är så taggad och sugen så vill man ju inte dra ut på det! Passar dessutom bättre för både mig och pazo om vi kan flytta på tisdag.

Postat
det jobbiga är bara att jag inte har någon lampa här vid sängen för jag har ju skruvat ner hyllan som lampan satt på 😛 så jag ser inte så bra vad jag tar

Använd luktsinnet

Postat

Dessutom ska jag köra släpkärra för första gången i mitt liv. Vid ikea har dom en liten rondell som är dum i huvudet och jätteliten så det blir spännande

Postat
"Schokoladeneis und Zabainoeeis mit Amarenakirschsoße und kakaohaltiger Fettglasur, mit Sahne verfeinert."

Billig tysk fusk-glass? Med väldigt lite grädde/ägg och så mycket skummjölk/vegetabiliskt fett/guarkärnmjöl/emulgeringsmedel som möjligt.

Postat
Dessutom ska jag köra släpkärra för första gången i mitt liv. Vid ikea har dom en liten rondell som är dum i huvudet och jätteliten så det blir spännande

Använd luktsinnet

...eller nej vänta nu 😛

Postat
Billig tysk fusk-glass? Med väldigt lite grädde/ägg och så mycket skummjölk/vegetabiliskt fett/guarkärnmjöl/emulgeringsmedel som möjligt.

NÄR SKREV JAG DET HÄR???

Nej vänta nu 😑

😄

😛

Postat

Ja precis. Men chokladen var god.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.