Overkill Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 jag ska kolla på the spectacular spider-man 😄 verkar vara en kul tecknad serie, dom hade inte batman på www.free-tv-video-online.info
SadamJR Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 En gång, efter en utekväll, följde jag med två killar jag inte kände hem för att spela kort. Det var bara det att jag ville spela vanlig poker och dom ville spela klädpoker.
Overkill Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 kul! varberg förkortas vbg, precis som vänersborg och venusberg (i bonn, tyskland).
Emulator Postat 29 november 2009 Trådstartare Postat 29 november 2009 Fidden eller Micke eller nån... nån som ser vad som gör att $_POST["submit"] aldrig blir satt? <?php if (!isset($_POST["submit"])) { ; } else { $email = $_POST["email"]; $message = $_POST["message"]; if (substr_count($email, "@") == 1) { echo $email . " kuk " . $message; } } ?> ... <form id="buymail" action="index.php?loc=buy&pikachu=yes" method="post"> <p><input type="text" id="email" style="font-size: 10px; width: 200px" value="Your e-mail address" onblur="if(this.value == '') this.value = 'Your e-mail address'" onfocus="if(this.value == 'Your e-mail address') this.value = ''" /> <textarea id="message" style="font-size: 10px; font-family: sans-serif; width: 90%" onblur="if(this.value == '') this.value = 'What do you want?'" onfocus="if(this.value == 'What do you want?') this.value = ''">What do you want?</textarea> <input type="submit" id="submit" style="font-size: 10px" value="Send" /> <?php if(isset($_GET["pikachu"])) echo '<span style=\'font-weight: bold; padding-left: 5px\'>Your request has been sent!</span>' ?></p> </form> 🥰 står ju tydligt där på slutet att du är ur form? 😲 😄
Fidden Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 jag har en lunarjacka som det står "Fidden" på bröstet på xD
Fidden Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 GEEEEE MIG EN FRUUUUUU DET ÄR SÅ ENSAMT NU NÄR DET HAR BLITT ADVENT MOT MIN NATUUUUUUR ATT KNULLA RUNT MED FRÖKEN HÖGER/VÄNSTERHÄNT
Dingbats Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 Nu ska jag lägga mig och imorgon bitti har jag tenta. Jag hatar julklappsnoja, det kliar på hakan och jag är lite lite lite kissnödig. Jobbigt.
SadamJR Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 GEEEEE MIG EN FRUUUUUUDET ÄR SÅ ENSAMT NU NÄR DET HAR BLITT ADVENT MOT MIN NATUUUUUUR ATT KNULLA RUNT MED FRÖKEN HÖGER/VÄNSTERHÄNT Hörde syrran sjunga jackson brownes rosie som godnattsång för sina barn. Hon blev smått förvånad när jag talade om för henne vad texten handlar om.
Dingbats Postat 29 november 2009 Postat 29 november 2009 and the way I feel tonight I could die and I wouldn't mind and there's something going on inside makes you wanna feel makes you wanna go makes you wanna blow the stars from the sky
Overkill Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 nån gång ska jag räkna antalet virvelslag i svag is xD
Overkill Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 eller är det "Ja? 😉"? jag blandar alltid ihop
Pico Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 eller är det "Ja? 😉"? jag blandar alltid ihop Den där tror jag. Känns mest bekant. 🙂
Overkill Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 Den är lite drygare, lite mer "Ja vafan äru dum i huvet eller? 😆"
Overkill Postat 30 november 2009 Postat 30 november 2009 jag skulle vilja: kunna spela gitarr ordentligt ha en bas kunna sjunga ha ett capo
Recommended Posts