Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag gillar bra låtskrivare, sen kan det va inom nästan vilken genré som helst. Tycker att hårdrock är en

föraktlig musikstil dock, utom zeppelin, och dom är egentligen inte hårdrock.

DU HAR SÅ JÄVLA FEL!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt!

Tror att det löser sig med ljudkortet nu.....

Postat (redigerat)

Det var skönt att träna. Fanns dock inga söta tjejer på gymmet. Bara muskelknuttar.

Redigerat av Memphis
Postat

hade glömt att logga ut från msn och alla e typ pissoff på mig bara för att jag itne svarade när massa skrev till mig. Tycker det e rätt kul. 😄

Postat

Fidden eller Micke eller nån... nån som ser vad som gör att $_POST["submit"] aldrig blir satt?

<?php
 if (!isset($_POST["submit"])) {
  ;
 } else {
$email = $_POST["email"];
$message = $_POST["message"];

if (substr_count($email, "@") == 1) {
  echo $email . " kuk " . $message;
}
 }
?>

...

<form id="buymail" action="index.php?loc=buy&pikachu=yes" method="post">
  <p><input type="text" id="email" style="font-size: 10px; width: 200px" value="Your e-mail address" onblur="if(this.value == '') this.value = 'Your e-mail address'" onfocus="if(this.value == 'Your e-mail address') this.value = ''" />
  <textarea id="message" style="font-size: 10px; font-family: sans-serif; width: 90%" onblur="if(this.value == '') this.value = 'What do you want?'" onfocus="if(this.value == 'What do you want?') this.value = ''">What do you want?</textarea>
  <input type="submit" id="submit" style="font-size: 10px" value="Send" />
  <?php if(isset($_GET["pikachu"])) echo '<span style=\'font-weight: bold; padding-left: 5px\'>Your request has been sent!</span>' ?></p>
</form>

😄

Postat

Iran planerar att bygga 10 nya urananläggningar vilket inte Usa gillar och Iraks regering förnekar att de utvecklar kärnvapen och säger att "kärntekniken ska användas för civila ändamål".

In my ass. Snart lär ett kärnvapenkrig bryta ut. Crap.

Postat

har sökt 4 studentlägenheter nu. Har köplats 2-5 på vissa så jag borde ha en chans. Har ju stått i bostadskö i snart ett år för bövelen.

Postat
Det var väl det elakaste. Tryckte nästan på mesknappen.

Ja jag vet, det var inte särskilt snällt. Ber om ursäkt! 😄

(fast lite kul va den väl?)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.