Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det e lite jobbigt när man ser folk på gymmet som gör vissa övningar som egentligen inte är bra, som i längden kan medföra skador. Men känns lite som folk skulle tycka man är Wannabe pro-gymmare om man kommenterar deras sätt att träna.

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

nu ska jag räkna upp alla norska band jag kommer på.

Röyksopp

Whitest boy alive (fast de är ju nästan bara tyskar)

Kings of convenience

A-ha

Briskeby

sen kommer jag inte på fler. ganska dåligt av mig.

Postat
Det e lite jobbigt när man ser folk på gymmet som gör vissa övningar som egentligen inte är bra, som i längden kan medföra skador. Men känns lite som folk skulle tycka man är Wannabe pro-gymmare om man kommenterar deras sätt att träna.

Hur lång är du? Vad väger du?

Postat
Hur går spelandet Fidden? Du får inte bli för upptagen så du inte hinner med längsta ju! 😕

jag klarade hard på första banan, fortsatte spela till level 80 där det dök upp typ 6 rödvita prylar och jag insåg för sent att jag behövde paniksätta upp några kanoner. Hade gott om stålars, så om jag varit lite mer vaken hade jag klarat den leveln också...

Postat

overkill länkade till det några sidor bakåt. jag har inte länken här, så det går lika snabbt om du bläddrar tillbaks och hittar den.

Postat (redigerat)

😕

Närrå, är 1.83m och väger 75kg typ. Och vältränad som en riktig jävel! 🥰

Redigerat av Memphis
Postat
😕

Skoja, är 1.83m och väger 75kg typ. Och vältränad som en riktig jävel! 🥰

Det låter bra. Är övertygad om att du kommer att leva ett långt och fruktbart liv.

Postat

jag har funderat på att ha en fruktbar på fest nångång. Stå och mixa olika frukter och göra värsta goa drinkarna efter gästernas önskan.

Och man skulle kunna göra så det blir ett knytkalas typ, alla tar med sig olika frukter och man hjälps åt att samla ihop lite starkt. Erkänn bra idé!

Postat
jag klarade hard på första banan, fortsatte spela till level 80 där det dök upp typ 6 rödvita prylar och jag insåg för sent att jag behövde paniksätta upp några kanoner. Hade gott om stålars, så om jag varit lite mer vaken hade jag klarat den leveln också...

spela till level 80? det finns väl bara 75 levels?

Postat
jag har funderat på att ha en fruktbar på fest nångång. Stå och mixa olika frukter och göra värsta goa drinkarna efter gästernas önskan.

Och man skulle kunna göra så det blir ett knytkalas typ, alla tar med sig olika frukter och man hjälps åt att samla ihop lite starkt. Erkänn bra idé!

Så alltså:

fruits.jpg

+

oppg1sprit_1184496984.jpg

=

fruit_drink_large.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.