Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ringde någon tant och väckte mig. Ungefär 400 signaler gick fram, och när jag väl svarar ursäktar hon sig för hon ringt fel.

Redigerat av Pico
Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Ringde någon tant och väckte mig. Ungefär 400 signaler gick fram, och när jag väl svarar ursäktar hon sig för hon ringt fel.

Läste det först som att det var du som ringde och blev lite konfunderad.

Postat

tycker det e konstigt att uppdateringen med servicepack 2 för Vista inte kommit för mig förrän först idag.. 😄 har inte den funnits rätt länge? aja, tar och installerar nu.

Postat

Dax att bege sig också. Jag ska till 3 affärer, nej 4.... Och sedan tebax för att glana fotboll. Portsmouth-Burnley och Arsleanal-Stoke.

Postat

TACK! Nu blire julmusik!

då är alltså svaret nej, eftersom ingen verkar sitta på dem.

Fast, man kan ju ha skrivit ut en papperskopia och sitter på den?

Vad ni än gör, åk aldrig till Tierp. Världens tråkigaste ställe.

Hmm. vad gjorde du i Tierp? Åker igenom denna köping ofta jag.

jag har spelat in ytterligare en låtskiss på mobilen.

Way to go! Får vi höra? 🙂

povel ramel skrev någon. Musikaliskt geni. Såg ni när han hade nån spelninge runt 80-årsdagen där, och gjorde ett medley/potpurri av en massa låtar han gjort? och gubben lixom byter texter på låtarna, alltså ajunger låt a fast med text b och vice versa.

Enormt strongt att inte lyckas sjunga fel (rätt) text tycker jag!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.