SadamJR Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Förut efter plugget gick vi till resturangen intill där vi tog en öl och var med på ett musikQuiz! Vi sög. 🙁 Fick 16/40p. Men kul var det, skulle lyssna på låtar och gissa artist/titel mm. och vinnarna vann priser. Vi vann inte.... Vad tycker du om att olsberg vill lägga ner offt.
debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 (redigerat) Ska köpa en ny jacka av samma typ av modell som min gamla utslitna. Men blir förbryllad över måtten. Billig frakt och i Tyskland halva priset jfr m här. Mina gamla jackas mått (som satt bra) var: Den gamla: Längd: 75 cm Ärm: 62 cm Bröst: 59 cm Mage: 55 cm Nu finns det tre storlekar jag funderar mellan i Tysklandsbutiken. Vilken ska jag välja? Det "sjuka" är att jag möjligen skulle kunna tänka mig större omfång på bröstmåttet, men kortare ärmar än på min gamla... Storlek 1: Längd: 67 cm Ärm: 67 cm Bröst: 56 cm Mage: 58 cm Storlek 2: Längd: 68 cm Ärm: 68 cm Bröst: 57 cm Mage: 60 cm Storlek 3: Längd: 69 cm Ärm: 69 cm Bröst: 58 cm Mage: 62 cm Vad sjutton ska jag välja? 🤪 mat?//:debatt Redigerat 25 november 2009 av debatt
Per_a_55 Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Ta en av varje och sälj dom två som inte passar dyrt i Sverige! Nä nu ska jag sova, jobb i morrn igen (varför det?)
Neosus Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Ska köpa en ny jacka av samma typ av modell som min gamla utslitna. Men blir förbryllad över måtten.Billig frakt och i Tyskland halva priset jfr m här. Mina gamla jackas mått (som satt bra) var: Den gamla: Längd: 75 cm Ärm: 62 cm Bröst: 59 cm Mage: 55 cm Nu finns det tre storlekar jag funderar mellan i Tysklandsbutiken. Vilken ska jag välja? Det "sjuka" är att jag möjligen skulle kunna tänka mig större omfång på bröstmåttet, men kortare ärmar än på min gamla... Storlek 1: Längd: 67 cm Ärm: 67 cm Bröst: 56 cm Mage: 58 cm Storlek 2: Längd: 68 cm Ärm: 68 cm Bröst: 57 cm Mage: 60 cm Storlek 3: Längd: 69 cm Ärm: 69 cm Bröst: 58 cm Mage: 62 cm Vad sjutton ska jag välja? 🤪 mat?//:debatt Va äre för butik? Jag har svårt att hitta bra jackor som passar mig. 🤪
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 dennis lyxzén ska DJ:a på norrlands nästa lördag! hade varit kul att gå på men tror jag ska på name the pet då.
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 dennis lyxzén ska DJ:a på norrlands nästa lördag! hade varit kul att gå på men tror jag ska på name the pet då. Klart du skall gå, osså frågar du hela tiden efter Step Forward-låtar. 🤪
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Nu lyssnar jag på post-hardcore. Inte för att jag är direkt säker på hur post-hardcore skiljer sig från hardcore men.
debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Vad betyder Size S subsize M resp Size M subsize L resp Size L subsize XL??
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Klart du skall gå, osså frågar du hela tiden efter Step Forward-låtar. 🤪 Haha, kollade hans wikipedia nu. Straight edge, vegan och marxist? Gillade det här med: "Dennis har dock under 2009 nyanserat betydelsen av sitt ställningstagande som Straight Edge då han nuförtiden enbart är nykterist i sin roll som scenpersonlighet och inte i sitt privatliv." 🤪 Har du hört AC4 förresten? Såg att dom skulle spela i Vänersborg till helgen, sjukt synd att man inte är där längre. Dom verkar ju iaf lite coola.
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 (redigerat) Haha, kollade hans wikipedia nu. Straight edge, vegan och marxist? Gillade det här med: "Dennis har dock under 2009 nyanserat betydelsen av sitt ställningstagande som Straight Edge då han nuförtiden enbart är nykterist i sin roll som scenpersonlighet och inte i sitt privatliv." 🤪 Har du hört AC4 förresten? Såg att dom skulle spela i Vänersborg till helgen, sjukt synd att man inte är där längre. Dom verkar ju iaf lite coola. Angående det där med nykterhet så tröttnade många av de där gamla sXe-rävarna i Umeå på slutet av eran och sågs sitta i nån bar emellanåt med en öl i handen. Då ivf, var det inte någon som drack sig full iofs, men de kunde avnjuta en kall i alla fall. Och nepp, inte lyssnat på AC4. Edit: Diggar deras influenser på deras myspace iaf. Tar inte in mycket intryck från övriga världen.. 🤪 Redigerat 25 november 2009 av Pico
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Jawbox var rätt schyssta. Ska kolla in Fugazi nån dag med, hört rätt mycket gott om dom.
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 så jobbigt bara när dom släppt många skivor, man vet aldrig med vilken man ska börja
debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 så jobbigt bara när dom släppt många skivor, man vet aldrig med vilken man ska börja Dagens I-landsproblem!
debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Om det står M, subsize L, innebär det Medium på gränsen till L?
Memphis Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Vad tycker du om att olsberg vill lägga ner offt. Tänkte kommentera i den tråden förut men gjorde det aldrig. Tar väl o gör det.
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 så jobbigt bara när dom släppt många skivor, man vet aldrig med vilken man ska börja man får avsluta meningar med prepositioner
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Letar efter nån onlinebutik som säljer piprensare. Tänkte att hobbex är ju en hobbybutik, de kanske har, men när jag skriver in "piprensare" i sökfunktionen där får jag bara upp denna...
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 förresten tillåter inte forumet länkar till hobbex, så jag var tvungen att tjonga över den till imageshack först. Är det för mycket porr på hobbex? 🤪
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Finns det något som heter "för mycket porr"? 🤪
debatt Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Varför smakar alltid hamburgare man gör själv så oändligt mycket bättre än de man köper hos MacDonalds, Max, Burger King etc?? Ska också äta hamburgare imorgon.
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Fast Hobbex-katalogen var fan porr när jag var liten knatte. Jäklar vad jag tyckte den var spännande! 🤪
Overkill Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 det är som för mycket kladdkaka, det går inte. på tal om det åt jag fransk chokladkaka idag med glass, vilket är kladdkaka med hasselnötter och nötcreme. 🤪 sen drack jag öl också, men tyvärr inte samtidigt som kladdkakan 🤪
Neosus Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 det är som för mycket kladdkaka, det går inte. på tal om det åt jag fransk chokladkaka idag med glass, vilket är kladdkaka med hasselnötter och nötcreme. 🥰 sen drack jag öl också, men tyvärr inte samtidigt som kladdkakan 🤪 Drack kladdkakan öl oxå? 😳🤪😱
Recommended Posts