Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

k9 (oregistrerad)
Postat

jo för jag var ju jätte sugen på att göra musik nu....... ska nog städa istället.

Eller sova iofs...

k9 (oregistrerad)
Postat

Promenad i regnet och Bastu på det får det bli... sedan sova!

k9 (oregistrerad)
Postat

Så hej och då igen då då!

Postat

Back from the junkyard! Trött nu, känndes som vanligt samtidigt oxå uppfriskande.

10min på löpbandet, 50 minuter biffande.

Im the HULK now! 😠

Postat
Gott me kåldolmar ☺️

Det ger mig hemska minnen från när jag var liten och blev tvingad att äta sånt. 😠 Samma sak med morot.

Postat (redigerat)
Om jag någon gång får barn så skall jag inte tvinga dom äta sånt de inte tycker om.

tro mig, det kommer du göra om du får en son som bara är nöjd om han får spaghetti och köttfärs (inte sås för den är det ju tomatbitar i) varje dag (min bror).

Redigerat av Overkill
Postat
hm.. så långt tänkte jag inte.. 😠

☺️

jag är inte sådär överförtjust i grönsaker, klart det är gott och så men inte så jag går och drömmer om det så men ändå så är det sjukt tråkigt när maten inte kan innehålla grönsaker. ska han äta ens en fjärdedel av en gurkskiva så sitter han och surar i en halvtimme och sen börjar han lipa när mamma tvingar honom äta den och efter det dricker han en halvliter mjölk. 😄

Postat
jag är inte sådär överförtjust i grönsaker, klart det är gott och så men inte så jag går och drömmer om det så men ändå så är det sjukt tråkigt när maten inte kan innehålla grönsaker. ska han äta ens en fjärdedel av en gurkskiva så sitter han och surar i en halvtimme och sen börjar han lipa när mamma tvingar honom äta den och efter det dricker han en halvliter mjölk. 😠

Är inte han typ 15?

Postat
jag är inte sådär överförtjust i grönsaker, klart det är gott och så men inte så jag går och drömmer om det så men ändå så är det sjukt tråkigt när maten inte kan innehålla grönsaker. ska han äta ens en fjärdedel av en gurkskiva så sitter han och surar i en halvtimme och sen börjar han lipa när mamma tvingar honom äta den och efter det dricker han en halvliter mjölk. 😄

haha, Finns det någon mat du går runt och drömmer om då? ☺️

Så kräsen bör man såklart inte vara. Jag blev ofta tvingad att äta hela morotötter! 😠 fick kvällningar typ. men jag bet ihop minsann och nu är jag starkare än nånsin! 😄 Gillar fortfarande inte morot dock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.