Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

någon som vet varför vissa personers uppdateringar inte syns på förstasidan, FAST man inte valt att dölja dom eller så.. ? på fejjis alltså.

Redigerat av Memphis
Postat

fan ingen idé att dra till skolan imorgon för att ha en lektion. kan lika gärna plugga hemma isåfall.

och kissa och bajsa och äta och sova.

om och om igen.

Postat (redigerat)
Så du är trummis du! 😄

jag mä xD

Yää!! Soulmate! 😄 Lirar inte Killis också trummor?

Lyssna på första låten där, värsta trummor-bas-battle och trumsolo... xD Inte vidare tajt på den tiden men det e tanken som räknas! 🙂

Rätt flippade låtar vi gjorde faktiskt. Silly Walking handlar om hamburgare och Around the corner e galen jazzlåt. 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Yää!! Soulmate! 😄 Lirar inte Killis också trummor?

Lyssna på första låten där, värsta trummor-bas-battle och trumsolo... xD Inte vidare tajt på den tiden men det e tanken som räknas! 🙂

Rätt flippade låtar vi gjorde faktiskt. Silly Walking handlar om hamburgare och Around the corner e galen jazzlåt. 😄

MÄH!! Era jävla...batterister.. GAHH!! 😄

..Gunatt! 😄

Postat
Äru bättre nuförtin elle?

Du ser ju på min profilbild att de är trummor där xD

Mja, lite kanske, men främst lite tajtare iallfall. 😄 Har ju inget trumset längre iomed att jag flyttade till lägenhet. 🙂 Har inte råd me el-kit riktigt. jo, såg profilbilden. 😄

Postat (redigerat)

Nej, Killis det gör du inte. 😄

Jo, minns ju att du länkade till ert bands myspace för ett tag sedan. 😄 Fan va fett me massa trummisar! 🙂

Redigerat av Memphis
Postat

Overkill, vad sa läkaren? Var det svininfluensan? Tar de alltid prover?

Jag ska ringa min VC och fråga varför jag inte fått enkäten jag skulle få och om jag kan vaccinera mig där snart.

Jag har sett att de som tillhör en riskgrupp (som jag) redan skulle ha vaccinerat sig.

Och att man inte får vaccinera sig nu om man tillhör en riskgrupp.

Låter helt sinnessjukt!

//:debatt

Postat

jag äter en macka med smör -> kalvkorv -> ost -> honung. även en macka med marmelad istället för honungen. Vissa jag känner säger att det e konstig kombination på macka,.. vad tycker ni? 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.